advarsel mod at betale dep. til Troels Oli~
Fra : annette hansen

Dato : 07-03-10 00:16

Jeg havde fornøjelsen af at møde Hr. Troels Olivero i forbindelse med
at en veninde - igennem sin veninde, havde gjort bekendtskab med ham
ved at lave home party.

Hun beskrev ham som hjælpsom, forstående, venner med alle, kendte alle
og havde ligeledes en del penge idet at hans familie ejede et stort
investeringsfirma der opkøbte smykkesten i østen (Burma, Thailand).

Han begyndte at komme på min arbejdsplads pludselig i forbindelse med
at min veninde - som jeg arbejde sammen med, skulle bruge en
lejlighed.

FOR DET VAR HAN DA LIGE MANDEN FOR AT SKAFFE.......hun betalte ham
32000 kr i depositum for en lejlighed i Henningsens Allé 33, 2900
Hellerup . 50 m2, 4500.- om måneden, nyrenoveret og dejlig central.

Jeg stod på dette tidspunkt i samme situation, men nævnte intet herom.
Troels henvendte sig derefter til mig omkring indretning af hans
kæmpevilla i Hellerup som han var ved at få bygget. Der skulle bruges
en indretningsarkitekt, men han ville ikke bruge en autoriseret da de
var for dyre og for besværlige.

Da jeg har beskæftiget mig med den slags faldt vi hurtig i fortrolig
og gensidig god snak og han foreslog at jeg gav bud på timeløn og kom
med foreslag.

Jeg var meget benovet over at han ville vælge mig, men var også meget
i tvivl om jeg KUNNE det. Han var fuld af roser over min forretning -
roser som virkede utrolig troværdige og lige fra hjertet...
..
Min veninde havde åbenbart fortalt ham at jeg søgte lejlighed - og ja,
det havde Troels Olivero jo så også lige til mig i den samme egendom i
Centrum af Hellerup.

Lejligheden stod tom, jeg kunne ikke flytte førend et par måneder, men
intet problem. Han forsikrede mig at jeg bare kunne låne dep. af ham,
for han stolede jo helt sikkert på at jeg var et ærligt menneske og
aldrig ville snyde ham. Der var så bare lige et lille
aberderbei...!!!!!

Da Troels Olivero var i fuld gang med at opkøbe denne egendom i
Thuresensgade via hans tidliger advokat Carl-Erik Hansen....måtte
ingen vide at han gav lejlighederne til venner og bekendte grundet at
bestyrelsen var utilfredse over opkøbet af andelsegendommen. Så jeg
skulle overføre kontant 32000 kr. til ham i firmaet, så han havde
pengene hurtigt til den pågælende generalforsamling om aftenen og
derved lukke af for folk udefra til lejlighederne...pengene ville
blive betalt retur til mig dagen efter....

Min veninde havde på dette tidspunkt betalt ham og var fuld af
fortrøstning og gode fornemmelser......Jeg var meget i tvivl. Havde
ikke pengene, men ville gerne have lejligheden. Han forsikrede mig
igen og igen om at han ikke var en svindler, at jeg kunne stole på
ham, at jeg måtte melde ham til BT eller politiet hvis han løj.

Jeg skulle meget hurtigt beslutte hvad jeg ville for andre stod på
spring.......min veninde agde GOD for ham og jeg sprang
i!!!!!!!!!!!!!!

Pengene kom aldrig tilbage trods 100 vis af telefonsamtaler med ham
hvor han forvissede mig om at de ville komme.......der var BARE altid
lige et eller andet i vejen med min bank, mit kontonr, hans bank,
internettet, hans far, hans kæreste, hans arbejde, hans venner,
advokat ........jeg kunne blive ved.

Den første uge troede jeg på ham, derefter blev jeg desperat, ked af
det og så blev jeg GAL og MISTROISK. Lejligheden eksisterede, men i en
privat eget andelsfor. som intet kendte til Hr. Olivero.

Troels Olivero prøve flere gang at ordne vores melleværn med
smykkesten til en værdi at flere hundredetusinde kroner.

Først tog jeg imod en smykker sten som han kaldte NO HEAT BURMA. Fik
et smykke certifikat underskrevet af Troels Olivero. Hans vurdering
eller genanskaffelse værdien var på dkr. 35,000,00
(femogtrevidetusinde). En par dage efter var jeg inde hos Danmarks
mest anderkendte smykkesten expert i Bredgade. Han vurderede stenen
til ca. Dkr. 4000,00 (firetusinde). Han fortalte at Hr. Troels Olivero
er en enspænder og sælger via en auktionsside mere eller mindre falske
smykkesten.

Den sten jeg havde fået af troels Olivero var ikke en NO HEAT mem en
HEAT stone og er en billig udgave.

Det tog mig ikke lang tid at få leveret smykkesten retur. Troels
Olivero begyndte straks at svine manden i bredgade til og kaldte ham
uduelig.
,

Trods det at vi havde fundet ud af at han var fuld af LORT blev han
ved og ved og ved med at lyve og fortælle historier som ikke var
sandt.

MEN MEN.......jeg måtte se i øjnene at jeg var blevet snydt for 32000
kr. som jeg i virkeligheden ikke havde, men havde lånt i min
forretning. Havde det ikke været for at jeg kunne låne pengene andre
steder til mine kreditore - havde jeg stået i en total uoverskuelig
situation.

Manden var fandme dygtig til at manupulere een lige præsis derhen hvor
man smed paraderne og stolede blindt på ham. Veltalende, velklædt
( Købte kun sit tøj hos STORM ), sjov og underholdende. Vidste meget
om kunst og arkitektur og rigtig meget om smykkersten, kendte alt og
alle, VIP alle steder ,også i udlandet ( Fortalte han!!!!!!)

Jeg kan kun håbe på at han brugte mine penge på tøj hos Storm.....for
så var de da i det mindste havnet i et ærligt og ordentligt
firma!!!!!!

Det var min historie...........
Er der nogle der kan hjælp ????

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-03-10 10:03

"annette hansen" <annettehansen2@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Storm.....for
> så var de da i det mindste havnet i et ærligt og ordentligt

Der kan ikke advares nok om stjernepsykopater som mænd, men især
kvinder falder for. Jeg har kendt et par stykker i min tid, og de
er virkelig dygtige manipulatorer - kunne man dog ikke få folk
til at fatte at "smarte" folk der "lige skal låne nogle penge"
eller "lige skal have nogle penge for at omgås loven" -
naturligvis i købers interesse - bør undviges som pesten.

I stedet for at give penge på tro og love til en vildt fremmed
(det er meget dumt!) og undlade at få en kvittering, står man i
den situation I står i, i stedet for at være ualmindelig
skeptiske - hellere undgå at få en lejlighed uden om alle andre
kanaler, fremfor at risikere at blive snydt.

Svindlere har let spil sålænge der findes tåber.

Der er fx en person der for rigtig mange år siden solgte
Eifeltårnet til godtroende amerikanere, så svindel er ikke nyt.

Lad være med at betale mere end I har råd til at miste.

Ovenstående var en ujuridisk kommentar - det juridiske er: anmeld
sagen til politiet. Jeg vil tro at pengene er tabt, men anmeldes
bør han naturligvis. Det er jo ikke første gang han narrer
fjolser og det bliver næppe sidste gang!

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 07-03-10 10:28

On Sun, 7 Mar 2010 10:03:21 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:
>Der kan ikke advares nok om stjernepsykopater som mænd, men især
>kvinder falder for.

Der kan sådan set heller ikke advares nok imod at hoppe i
trollefælden.

/Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-10 10:57

Den 07-03-2010 16:27, Hans Kjaergaard skrev:

> Der kan sådan set heller ikke advares nok imod at hoppe i
> trollefælden.

Vi kan jo ikke alle være lige kvikke. Og selv den klogeste
kan vel falde i, når det er første gang den slags indlæg
postes i juragruppen.

Men det vil selvfølgelig være pinligt at falde i, anden
gang. Og det vil være ekstremt pinligt at falde i tredje gang.

Heldigvis er der vel ingen herinde, der er dumme nok til at
falde i efter det.

Det kunne egentlig være interessant at vide, hvorfor Allan
Nobel Andreasson har startet dette korstog mod Troels
Olivero. Men uanset, kan man håbe, at han ender et sted uden
internetadgang.

XFUT: dk.admin.netikette
Det betyder, at dette indlæg er postet i både juragruppen og
netiekttegruppen, og at svar automatisk omdirigeres til
netikettegruppen, hvor vi kan debatere trollerier.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus på computeren:

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-03-10 11:11

"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:2as6p5dp44l08qjfdlon486tc7su8h8l5r@4ax.com...

> Der kan sådan set heller ikke advares nok imod at hoppe i
> trollefælden.

Når man skriver et så velkendt indlæg (jf. fx kontant) og bruger
så meget tid på det, så er det vel i orden at man tager det under
seriøs behandling. Men der er som sagt næppe noget juridisk at
komme efter udover at anmelde det til politiet.
Hvis en "troll" besværer sig med at lave et så langt indlæg om at
blive svindlet i denne gruppe, så er der ikke noget mærkværdigt i
at man svarer i overensstemmelse dermed, også selvom det blot er
for syns skyld det skrives.
Når det er sagt, så må ovenstående stadigvæk stå til troende: Der
kan ikke advares nok mod stjernepsykopater... -troll eller ej.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 07-03-10 18:08

On Sun, 7 Mar 2010 11:10:39 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:
>Når man skriver et så velkendt indlæg (jf. fx kontant) og bruger
>så meget tid på det, så er det vel i orden at man tager det under
>seriøs behandling.
Nu har der været mindst 11 tråde siden de 18 feb. hvor trådstarter i
første indlæg nævner denne "Olivero" og skriver rigtig mange ord.
Alle indlæg kommer rigmeligt anonymt via Google groups.
Det tyder på man føler sig meget forudrettet. og derfor har gang i en
smædekampange rettet en eller flere af de i trådene nævnte personer.

> [...]
>blive svindlet i denne gruppe, så er der ikke noget mærkværdigt i
>at man svarer i overensstemmelse dermed, også selvom det blot er
Fint nok, jeg syntes bare at der burde havde ringet nogle klokker,
specielt for de parsoner der har været med længe.

Desuden plejer seriøse indlæg ikke i første omgang at nævne navnet på
dem der har "svindlet" dem, det er som reglen pakket lidt ind, osse
det burde få klokker til at ringe.

>Når det er sagt, så må ovenstående stadigvæk stå til troende: Der
>kan ikke advares nok mod stjernepsykopater... -troll eller ej.

Jeg ville ikke benytte ordet stjerne om disse noget trælse
personligheder, men helt klart der kan ikke advares/oplyses nok
omkring personers farlighed når de er psykopater, alt for mange har
ofret alt for meget på disse såkaldte mennesker.

/Hans

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-03-10 19:03

"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:ohl7p599cfgf8fctoreh728ou575baa8hi@4ax.com...
> [...]
> Fint nok, jeg syntes bare at der burde havde ringet nogle
> klokker,
> specielt for de parsoner der har været med længe.

Jeg ser ikke alle folk an der skriver i disse grupper, og man kan
jo tage fejl. Jeg skriver meget i grupperne og nogle mener så at
jeg er en "troll" -sædvanligvis fordi de ikke bryder sig om mine
standpunkter. Det sete afhænger vel af øjnene der ser?

Fra : Jet

Dato : 08-03-10 11:44

On 7 Mar., 08:16, annette hansen <annettehans...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg kan kun håbe på at han brugte mine penge på tøj hos Storm......for
> så var de da i det mindste havnet i et ærligt og ordentligt

Alle og enhver kan gå ind på www.ois.dk og se hvem der ejer en
given ejendom i DK.
Personer kan tjekkes i www.KRAK.dk.
Jeg bruger ALTID at tjekke en person jeg handler med på QXL eller DBA
man kan også skrive navnet og adressen i Google og få svar

Fra : Jesper Brock

Dato : 08-03-10 22:59

Jet skrev:
> [...]
> Jeg bruger ALTID at tjekke en person jeg handler med på QXL eller DBA
> man kan også skrive navnet og adressen i Google og få svar

Du glemte vist at lsæe resten af tråden, inden du svarede.

Alle "Olivero-trådene" laves af (antageligvis) den samme anonyme
skribent via google-groups... det er spild af tid at tage historierne
seriøst, herudner at prøve at give et seriøst råd...

--
Venlig hilsen

Jesper Brock
80'er-DJ og cand.jur-studerende på S.D.U.
www.flashlight-gruppen.dk

Fra : Genmæle mod Allan No~

Dato : 11-03-10 05:09

DETTE INDLÆG OG BESVARELSER ER ALLE FORFATTET AF ALLAN NOBEL
ANDREASSON Benzonvej 6, 8900 Randers, CPR nr 160958-0611

ENDELIGT BLIVER INTERNET FORBRYDER ALLAN NOBEL ANDREASSON, BENZONVEJ
6, 8930 RANDERS STRAFFET. POLITIET HAR REJST STRAFFESAG MOD FOR
FORHOLD SOM GIVER OP TIL 8 ÅRS FÆNGSEL.

Bemærk at han straks vil lægge falske indlæg på denne blok, men
dokumentation for at politiet har rejst straffesag mod Allan Nobel kan
ses her: http://www.gauguin.dk/auction/std.pdf , side 2 af 2

Efterforskningsleder i sagen: Per Laursen, Randers politi
Anklager: Torben Thygesen, Århus anklagemyndighed
Allan Nobels beskikkede advokat: Claus Bonnez

År 2009

Der har i nogle år kørt negativ kampagne mod gauguin.dk og dets ejer.
Kampagnen er alene forfattet af en mand, Allan Nobel Andreasson, som
har skrevet utallige injurierende artikler på Internettet mod
gauguin.dk og dets ejer på en gratis hjemmeside i USA med navnet
webdane………. Manden har ligeledes skrevet negative blogs på Internettet
under synonymer som blandt andet Dennis Kafka samt mange andre navne
eller direkte har underskrevet sig falsk således at læseren kan få den
opfattelse at artiklerne er forfattet af Gauguin ejer.

Han har ligeledes rejst falske anmeldelser mod gauguin.dk og dets ejer
og hans advokat Carl-Erik Nielsen til Told&Skat for momssvindel, til
Datatilsynet for overtrædelse af persondataloven, til ombudsmanden og
til politiet. Til dokumentation for rigtigheden af disse falske
anmeldelser har han fabrikeret falske dokumenter og underskrifter. Han
har ligeledes vidnet falsk under vidneansvar i retten. Han har falsk
påstået at gauguin.dk og dets ejer er dømt for forhold der er usande,
fabrikeret falske domstolsafgørelser, han har påstået at gauguin.dk
med uran bestråler sine smykker for at give kunderne cancer og at
politiet og sundhedsmyndighederne ikke kan gøre noget for at stoppe
det. Intet af det er naturligvis sandt. Hvor skulle gauguin.dk få uran
fra og hvorfor skulle vi ønske at give vores kunder cancer. Det har
alene været til hensigt at skade gauguin.dk’ forretning.

Politiet i Randers har derfor efter et års efterforskning og
ransagning på hans bopæl sigtet manden for følgende 4 forhold.

1. Falsk forklaring for retten Jf. straffelovens § 158
2. Urigtig erklæring til offentlig myndighed jf. straffelovens § 163
3. Urigtig oplysning til offentlig myndighed med henblik på at få
andre sigtet mv. jf. straffelovens § 164 & 165
4. Bagvaskelse Jf. straffelovens § 268

Dokumentation for at politiet har rejst straffesag mod Allan Nobel kan
ses her: http://www.gauguin.dk/auction/std.pdf , side 2 af 2 hvor hans
beskikkede advokat, som man får tildelt i en rejst straffesag, anmoder
om udsættelse mod den private injurie sag som gauguin.dk og dets ejer
sideløbende kører mod manden, indtil straffesagen som er rejst af
politiet er overstået.

Han har ligeledes i stakkevis af e-mail’ og SMS’ truet gauguin.dk'
ejer med vold men vi har endnu ikke haft glæde af hans besøg. Her på
dette link: http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=2005512060488
kan man se den modige Allan Nobel, Benzonvej 6, 8900 Randers. Han har
i årevis forfulgt diverse personer med sine forbrydelser, skjult med
falske navne på Internettet. Han skal ud i det åbne nu.

Da manden endnu ikke er dømt og fængslet for sigtelserne og ikke
bliver det før straffesagen er overstået forsætter han med sine
injurier, falske artikler og blogs.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

År 2007

Allan Nobel fra Webdane dømt for injurier

gauguin.dk og dets ejer har fået tilkendt rekord stor erstatning på
kr. 160.000 kr. fra Allan Nobel for 7 overtrædelser af straffelovens
§267, injurier. Dom nr. BS 99-400/2007 fra retten i Randers.

Dømtes danske hjemmeside er lukket men desværre forsætter han med at
udbrede de injurier han er blevet dømt for gennem en stråmand på en
amerikansk gratis hjemmeside.

Opdatering på sagen om Allan Nobel 4 november 2009

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Januar 2010

Den injurie dømte Allan Nobel og hans kammerat, den ligeledes injurie
dømte Preben Juul Madsen fra kunstnyt.dk, mødte hånd i hånd op i
fogedretten i dag kl. 11.00 hvor Allan Nobel havde indstævnet
gauguin.dk og dets direktør, med krav om fogedforbud mod den
nedenstående genmæle artikel, som er gauguin.dk' værn mod de mere end
100 injurier de 2 herrer har fabrikeret mod gauguin.dk og dets
direktør Troels Olivero.

Efter kun 50 minutter afviste Retten i Lyngby kravet om foged forbud,
idet indholdet i nedenstående genmæle artikel er faktuel korrekt.
Udskrift fra retsbogen, hvor han tabte sagen og retten afgjorde at
ovenstående er faktuelt korrekt kan ses her: http://gauguin.dk/auction/img.pdf

Dokumentation for at politiet har rejst straffesag mod Allan Nobel kan
ses her: http://www.gauguin.dk/auction/std.pdf , side 2 af 2

Dette er den rigtige Allan Nobel http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=2005512060488
, Benzonvej 6, 8900 Randers, CPR nr 160958-0611

fabrikeret falske domstolsafgørelser, han har påstået at gauguin.dk