Hotel Omkring Krabi, Thailand
Fra : OTTO RØRBYE

Dato : 04-08-01 12:54

Vi skal til Krabi i Oktober og er på udkik efter en bungalov nær ved
stranden.
Er der nogen der har en god adresse på et sted til en rimelig pris.

Mvh.

Otto

Fra : Kim Offenberg

Dato : 06-08-01 14:46

On Sat, 4 Aug 2001 13:54:19 +0200, "OTTO RØRBYE" <roerbye@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>stranden.
>Er der nogen der har en god adresse på et sted til en rimelig pris.

Prøv at se på denne side
Krabi www.krabi-thailand.com
Ellers er der Krabi City Seaview Hotel at 77/1 kongkha Road,
Paknum,Muang Krabi. Prisen var i februar 900 Baht. eller ca. 200,-Dkr.
for et dobbelt værelse incl. aircon og morgenmad.
Dette hotel ligger ved havnen i Krabi by. der er dog ingen strand, der
skal du ud til AoNang. ca 25 min. med bus til Baht pr. næse. Der kan
også sejles derover for ca. 60 Baht pr. næse.
Hvis du vil have tlf. nr og e-mail adr. til hotellet så skriv lige til
mig så finder jeg det frem.
Venligst
Kim
kro90@hotmail.com