Hey now, you're a rock star
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-10 09:37

Hva' pokker der det den hedder?
Gik rundt og hørte Everclear i går, og der var et nummer det mindede
rigtigt meget om en sang om de-dér-sang-jeg-har-fået-på-hjernen.

Det eneste jeg kan husker er omkvædet, der starter med Hey now, you're
a rock star.

Med disse sparsomme oplysninger, er der så nogen der kan gennemskue
hvad jeg fabler om?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-03-10 09:56

Steen skrev:

>Det eneste jeg kan husker er omkvædet, der starter med Hey now, you're a
>rock star.

Det kunne minde om Smash Mouth - All Star

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen

Dato : 06-03-10 14:55

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> Det kunne minde om Smash Mouth - All Star

Aha - jeg tror minsandten du har ret ;-/
Tak for at ruske op i min rodede hukommelse

Fra : Steen

Dato : 06-03-10 15:01

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Aha - jeg tror minsandten du har ret ;-/
> Tak for at ruske op i min rodede hukommelse

Og så for at runde af, så var det rent faktisk Everclear der lå i
spilledåsen, med nummeret Here we go again
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:gnftxqrkldhe