Køb et hul i vejen
Fra : Leo Jensen

Dato : 05-03-10 03:29

http://www.niederzimmern.de/index02.htm

Dette må være et eksempel på tysk humor. En sjælden sag...

MVH Leo

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-10 11:40

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.niederzimmern.de/index02.htm
>
> Dette må være et eksempel på tysk humor. En sjælden sag...
>
> MVH Leo

Samme historie, bare på dansk:

http://www.fyens.dk/article/1550817:Kloden-Rundt--Koeb-dit-eget-vejhul?rss

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Bjørn J.

Dato : 05-03-10 11:56

"Ole Axelsen" <oleaxelsen(a)stenstrupmail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Samme historie, bare på dansk:
>
> http://www.fyens.dk/article/1550817:Kloden-Rundt--Koeb-dit-eget-vejhul?rss

Mon der er nogen i Danmark som vil købe de store elektriske
udhængstavler/orienteringstavler på den jysk/fynske motorvej til reklamer ?

Nu har de vel på 4 år ikke virket eller være brugt til noget !

mvh/Bjørn J.

Fra : Brian Lund

Dato : 05-03-10 22:32

> [...]
> reklamer ?
> Nu har de vel på 4 år ikke virket eller være brugt til noget !

Hov hov!

Jeg vidste faktisk ikke at vi havde de der fine tavler på motorvejen, nok
mest fordi det altid er mørkt når jeg kører Fyn<->Jylland, indtil en dag
(sent i 2009) hvor der stod en eller anden advarsel om at motorvejen var
spærret ved afkørsel XX pga. et uheld!

Så jeg har da set dem blive brugt, éen gang siden 01/06/08 hvor jeg har haft
arbejde i hhv. Vejle og Taulov!

Brian

Fra : Armand

Dato : 05-03-10 23:49

Brian Lund skrev:

> [...]
> spærret ved afkørsel XX pga. et uheld!
>
> Så jeg har da set dem blive brugt, éen gang siden 01/06/08 hvor jeg har haft

Mon ikke at de er i brug hver fredag :-/

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 05-03-10 23:59

KLIP

> Mon ikke at de er i brug hver fredag :-/

Som vejlenser har jeg aldrig set "lys" i dem (de store sorte kasser, der
rager ud i luften), kun da man i tidernes morgen testede dem.

De fine "trekanter på bund", de bruges flittigt.

mvh/Bjørn J.

Fra : Leo Jensen

Dato : 05-03-10 03:54

On Mar 5, 11:39 am, "Ole Axelsen" <oleaxelsen(a)stenstrupmail.dk>
wrote:

> Samme historie, bare på dansk:
>
> http://www.fyens.dk/article/1550817:Kloden-Rundt--Koeb-dit-eget-vejhu...
>
> --
> Ole Axelsen. (5771)
> Der er fejl i min mailadresse.

Ja, jeg fandt bare kilden, den virkede lidt mere interessant...

MVH Leo