WAP
Fra : Jørgen Olesen

Dato : 05-03-10 17:39

Jeg behøver lige lidt kick-start hjælp.
Jeg ønsker at lave en WAP side, som brugerne kan se på deres
mobil telefoner. Jeg har lavet en simpel test, se herunder. Den
er gemt som index.wml i roden af mit domain, men det er åbenbart
ikke helt nok til at få vist siden.

<?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?>
<wml>
<card id="Index" title="TEST" newcontent="true">
Dette er en WAP side.
</card>
</wml>

Hvad skal der til for at få det til at virke?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-03-10 17:46

Jørgen Olesen skrev:

> Jeg ønsker at lave en WAP side, som brugerne kan se på deres
> mobil telefoner.

Lav dog en normal HTML-side. Alle moderne mobiler som har
internet, har også en browser, og de kan også hente Opera Mini.

> <?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?>

Hvorfor specifik Windowstegnsæt? Brug ISO-8859-1. Det forstås af
alle systemer.

--
Bertel