SONOFON Bredbånd
Fra : Claus Hansen

Dato : 04-08-01 12:40

Jeg har lige bestilt Sonofon Bredbånd
de yder ikke pt support for mac så hvis der er nogen der har nogle tips
vil det være fint.

Claus

Fra : Claus Hansen

Dato : 07-08-01 14:18

Claus Hansen wrote:

> Jeg har lige bestilt Sonofon Bredbånd
> de yder ikke pt support for mac så hvis der er nogen der har nogle tips
> vil det være fint.
>
> Claus

Info fra Sonofon:

> Tak for din email!
>
> Der er ikke nogen problemer med at bruge SONOFON Bredbånd med en Macintosh
> computer. Dog skal der være installeret en nyere version af Windows på
> maskinen, da vores installatører ikke er uddannet i brug af andre
> styresystemer pt.

Claus

Fra : Simon T

Dato : 07-08-01 14:26

Claus Hansen <Claus_@Hansen.dk> wrote:

> Info fra Sonofon:

[SNIP] ^^^^^^^

Hold kæft mand for en besked at få! Det er vist ikke de hurtigste dyr i
skoven der render rundt i Sonofons kundeservice...
Er der nogen der ved om det virker uden installation af Windows på Mac?

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 08-08-01 18:13

Simon T <mac@REMOVErhk.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om det virker uden installation af Windows på Mac?

Ikke mig, men jeg vil foreslå vi spammer MS indtil de laver en version
til os

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : J.C. Voss

Dato : 07-08-01 15:16

Claus Hansen <Claus_@Hansen.dk> wrote:

> Info fra Sonofon:

> Claus

*roflmao*. De har åbenbart en rimelig løs definition af problemer.

Køber: Jeg vil gerne værne om miljøet, og jeg vil derfor gerne have en
bil der kan køre på rapsolie. Vil det være et problem hvis jeg køber den
grønne bil ovre i hjørnet?
Sælger: Nej, intet problem, du skal bare tanke den op med Super95 --
altså den _med_ bly, det er det eneste brændstof den kan køre på.

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | Remember Occam's razor? |

Fra : Anders

Dato : 07-08-01 15:40

Claus Hansen skrev:

> Info fra Sonofon:

Det var dog den styggeste udstilling af manglende viden jeg til dato har
set. Utroligt morsomt. Prøv at spille lidt dum og fortsætte dialogen lidt og
se hvor langt ud personen, der svarede, kommer.
--
Hvis du vil maile mig, skal du først fjerne mine boxershorts