Sang på P3 denne morgen mellem ca. kl. 8.0~
Fra : Christian Juel

Dato : 04-03-10 21:09

Hejsa gruppe

Jeg hørte en sang på P3 denne morgen i ovennævnte tidsrum - og titel
og/eller kunstner fremgår desværre ikke af deres online playliste
(mærkeligt!)..

Det er en kvindelig sanger, og omkvædet går lidt ligesom Alexander Borodins
Prince Igor - måske mere tydeligt i denne udgave, hehe:

http://www.youtube.com/watch?v=jXiyV0C9lHY&NR=1

De sagde både kunster og titel, men kan selvfølgelig ikke huske det..!

Kan I hjælpe?

Venlig hilsen

Christian

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-03-10 21:16

Christian Juel <chr.juel@_remove_gmail.com> wrote:

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jXiyV0C9lHY&NR=1
>

> De sagde både kunster og titel, men kan selvfølgelig ikke huske det..!

http://www.youtube.com/watch?v=XceVdo9IVQo

/(thomas

Fra : Christian Juel

Dato : 04-03-10 21:19

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.youtube.com/watch?v=XceVdo9IVQo
>
> /(thomas

Hey Thomas...

Tak for svar - desværre ikke den :( Det er min opfattelse, at sangen er af
nyere dato (måske fra et helt nyt album og sangen de spillede var første
single?)

Venlig hilsen

Christian

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-03-10 21:21

> [...]

> nyere dato (måske fra et helt nyt album og sangen de spillede var første

ja det er jo ikke første gang man tager den stump og genbruger....

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-10 21:54

Christian Juel wrote:
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jXiyV0C9lHY&NR=1
>

> De sagde både kunster og titel, men kan selvfølgelig ikke huske det..!

Lily Allen/not fair?

http://www.youtube.com/watch?v=d1R356wMv4Y

Playliste:

http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&cidName=P3

Michael

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-03-10 21:59

On 04-03-2010 21:54, Trekroner wrote:
> Lily Allen/not fair?
> http://www.youtube.com/watch?v=d1R356wMv4Y

Forhåbentlig ser og hører Åge denne.
Her er både høns og køer på scenen.

Henning.

----------
Take time to laugh - it's the music of the soul.
Henning Jensen.

Fra : Christian Juel

Dato : 04-03-10 22:00

"Trekroner" <xx> skrev i meddelelsen

> Lily Allen/not fair?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=d1R356wMv4Y
>
> Playliste:
>
> http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&cidName=P3

Hey..

Niks - desværre.. Har kigget listen :) Som du kan se, ligner det også der er
et gab mellem kl. 8.05 og 8.16 - måske værterne ævlede løs der? Så vidt jeg
husker, var Lilly Allen lige efter den søgte sang.

Venlig hilsen

Christian

Fra : Martin Bak

Dato : 04-03-10 22:08

"Christian Juel" <chr.juel@_remove_gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er et gab mellem kl. 8.05 og 8.16 - måske værterne ævlede løs der? Så vidt
> jeg husker, var Lilly Allen lige efter den søgte sang.

De siger at der er "the enemy" fra "Nabia". Det kan du selv konstatere ved
at genhøre udsendelsen her: http://www.dr.dk/radio/?t

Forøvrigt fik du lige ødelagt min aften med dit link til Anastacia. Det var
dog det værste larm jeg længe har hørt :-/

--
Martin
Jeg hader techno!

Fra : Christian Juel

Dato : 04-03-10 22:13

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Forøvrigt fik du lige ødelagt min aften med dit link til Anastacia. Det
> var dog det værste larm jeg længe har hørt :-/

Ked af, at din aften er ødelagt... Kunne blot huske, at netop den dance-sang
(Techno er det vist ikke)
blev spille meget i mine unge dage ;) - indrømmet, godt er det ikke!

Men tak for linket - jeg fandt hvad jeg søgte.. I kan læse lidt mere om
kunstneren her hvis I har lyst: http://www.myspace.com/nabihamusic (og også
høre nummeret)

Venlig hilsen

Christian

Fra : Anglachel

Dato : 04-03-10 22:32

"Christian Juel" <chr.juel@_remove_gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> er et gab mellem kl. 8.05 og 8.16 - måske værterne ævlede løs der? Så vidt
> jeg husker, var Lilly Allen lige efter den søgte sang.

Hej

Jeg vil tro, det er den her: http://www.youtube.com/watch?v=JJfIP2zsLZo&NR=1
den kommer i hvert tilfælde lige før Lily Allen og kan vel med lidt god
vilje godt lyde lidt i retningen af dit eksempel.