Billig og god båd opbevaring på nordsjælla~
Fra : CAH

Dato : 04-03-10 14:21

Hej

Jeg søger billig og god bådopbevaring på nordsjælland - er der nogen
der har erfaring med

Humlebæk Bådeværft ?

http://www.humlebaekbaadevaerft.dk/

Fra : HO

Dato : 05-03-10 06:08

Hejsa
Hvor stor er din båd? og er det din egen?
Har måske alternativ der er er bedre. Når man ser deres hjemmeside, bør man
flygte.
mvh
Hans Olsen

Fra : SørenH

Dato : 05-03-10 09:32

HO skrev:

> [...]
> Hvor stor er din båd? og er det din egen?
> Har måske alternativ der er er bedre. Når man ser deres hjemmeside, bør man

Hej Hans

Jeg syns ikke det er fair at bedømme et bådværft på stedets hjemmeside.

De små gode værfter rundt omkring, som sætter håndværket i højsædet og
hvor priserne er rimelige, og som er dem vi alle sukker efter, er ofte
drevet af een eller ganske få personer, som knapt nok kender en PC.

Jeg brugte et sådant i en årrække - desværre nu lukket - og ejeren Steen
havde ladet sig besnakke af et "dørsælgerfirma" til at købe en hjemmeside.
Den havde en stribe funktionsfejl, så uinteressant ud, og var bestemt
ikke nogen god reklame for stedet.
Steen kunne ikke selv håndtere det så den blev bare stående uændret i
årevis, men det gjorde dog ikke noget, for han fik udelukkende sine
mange kunder fra andres anbefalinger, og sådan skal det nok være, selv i
vore net-tider.

Eller sagt omvendt: En flot og fancy flash-drevet hjemmeside er bestemt
ikke nogen garanti for hverken godt håndværk eller rimelige priser.

Mvh
SørenH.
s/y Marie af Næstved

Fra : HO

Dato : 06-03-10 09:09

"SørenH" <soren@FJERNhelefamilien.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Hans
>
> Jeg syns ikke det er fair at bedømme et bådværft på stedets hjemmeside.
Hej
Du har helt ret - jeg håbede på en hurtig dialog med CAH.
Det kørte så af sporet - beklager meget.
Da vi er ved at være MEGET OT - stopper jeg her.
mvh
Hans

Fra : HO

Dato : 06-03-10 01:19

"HO" <ho@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvor stor er din båd? og er det din egen?
> Har måske alternativ der er er bedre. Når man ser deres hjemmeside, bør
Mit indlæg skyldes, at det i mine øjne er en af de SEO / BLOG drenge, der
bare skal have så mange link og indlæg i sine sociale media som muligt.
Prøv selv at undersøge hvem manden er, og at han blandt andet er med i en
fan klub (endnu kun 4 pers) som hylder omtalte bådværft på Facebok.
+ en lille gruppe på Facebok der også hylder omtalte bådvæfts
bådkonstruktion / egenproduktion, så - så ukendt kan værftet ikke være for
vedkommende.
Jeg er bare skide træt at de popsmarte personer.
Prøv at følge - på kryds og tværs - hvordan det hele går ud på så mange
indlæg som muligt, for at ligge øverst i google.
HO

Fra : Flemming Torp

Dato : 06-03-10 02:50

> [...]
> Prøv at følge - på kryds og tværs - hvordan det hele går ud på så
> mange indlæg som muligt, for at ligge øverst i google.

Uden at jeg kan finde ud af, hvad jeg skal gøre for at følge din
opfordring, sætter det unægtelig din første (negative) kommentar i et
ganske andet lys ... Det jeg reagerede på, var din kommentar om
sammenhængen imellem virksomhedens evne til at levere
kvalitetsydelser og kvaliteten af dens hjemmeside ... Det tror jeg
flere af os følte var en problematisk reaktion på et tilsyneladende
ærligt spørgsmål ...

Har du ret i din efterfølgende kommentar, må jeg erkende, at jeg er
helt enig i dit synspunkt ...
Blot forstår jeg ikke, hvorfor du ikke tydeliggjorde det i dit første
svar ...

Måske CAH alias Mads Gorm Larsen ville kommentere og afklare?

PS - hvad er en SEO dreng?

Flemming Torp

Fra : HKN

Dato : 05-03-10 02:46

> [...]
>
> Mvh
> SørenH.
> s/y Marie af Næstved- Skjul tekst i anførselstegn -

Helt enig - visse hjemmesider får en 1-mands virksomhed, der kører som
nebegeschäft, til at ligne en stor amerkansk koncern - og bådebyggere
er nu engang ikke tech freaks....

Mvh
Henrik

Fra : Flemming Torp

Dato : 06-03-10 00:00

"HKN" <henrikndk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Helt enig - visse hjemmesider får en 1-mands virksomhed, der kører som
nebegeschäft, til at ligne en stor amerkansk koncern - og bådebyggere

Som en af dem, der bor og har båd i lokalområdet, kan jeg blot
tilføje, at værftet i Humlebæk blandt sejlere i området i mange år
har haft et glimrende ry for solidt og professionelt håndværk.

Flemming Torp

Fra : HKN

Dato : 05-03-10 03:48

On 5 Mar., 10:46, HKN <henrik...@hotmail.com> wrote:

> Helt enig - visse hjemmesider får en 1-mands virksomhed, der kører som
> nebegeschäft, til at ligne en stor amerkansk koncern - og bådebyggere
> [...]

Der skulle naturligvis have stået nebengeschäft......

-Henrik

Fra : blueocean

Dato : 05-03-10 14:28

On 5 Mar., 06:07, "HO" <h...@vejen-net.dk> wrote:

> [...]
> Hvor stor er din båd? og er det din egen?
> Har måske alternativ der er er bedre. Når man ser deres hjemmeside, bør man

Hej

Man kan ikke bedømme noget ud fra en hjemmeside, så her syntes jeg at
du Hans skyder ved siden af, jeg ved ikke hvad du egentlig sigter på,
for jeg syntes nu ikke den er så slem som du gør den til.

At den ikke helt har den information man søger er en ting, men den
viser helt klart at Værftet er pænt og ser ud til at være et godt
sted, det betyder meget, og jeg er 100 % enig med Søren.

Jeg har faktisk været på stedet og der ser flot og pænt ud,

Gert

Fra : HKN

Dato : 06-03-10 05:04

> PS - hvad er en SEO dreng?
>
> --
> mvh
> Flemming Torp- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Search Engine Optimization = søgemaskineoptimering (det ved jeg du du
kunne regne ud); en der vha en række søgeord kan gøre at din hjemme
side kommer op i toppen/på den første side når du f.eks "googler"
noget.

-Henrik

Fra : oem

Dato : 06-03-10 16:09

On 6 Mar., 09:08, "HO" <h...@vejen-net.dk> wrote:

> Hej
> Du har helt ret - jeg h bede p en hurtig dialog med CAH.
> Det k rte s af sporet - beklager meget.
> Da vi er ved at v re MEGET OT - stopper jeg her.
> mvh
> Hans

Jeg googlede det efter i vantro. Men jeg fandt samme bestyrkede
mistanke. Skarpt set HO. Så jeg burde nok helt holde kæft i denne tråd
for ikke at støtte SEO-spam mere end det allerede er sket med de
indlæg der er. Men tak for henvisningen til at man skal omgås indlæg
med et logisk spam-filter koblet til. Det var en øjenåbner. Måske
endda synd for pågældende værft..