Bliver dørene åbnet med tilbagevirkende
Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-03-10 21:46

< http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/28996194/ >

Denne sag er jo EKSTREMT interessant, dels fordi der tilsyneladende er
sket et tredobbelt justitsmord, og dels fordi den afslører noget om
hvordan 2g-drenge opfatter hvide piger - ikke bare er hvide piger
ludere, nej hvide piger er *billige* ludere!

Pigens forklaring er blevet afgivet bag såkalt lukkede døre, men kan det
ske at denne lukning ophæves med tilbagevirkende kraft, sådan at vi
(mange?) nysgerrige kan få at vide, hvad det er hun har sagt?

Sker det hvis hun bliver kendt skyldig, eller hvis de unge mænd
frifindes, eller hvis én af de to sker uanset hvilken, eller kun hvis
begge ting sker, eller sker det ikke uanset hvad?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : JK

Dato : 04-03-10 22:39

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sket et tredobbelt justitsmord, og dels fordi den afslører noget om
> hvordan 2g-drenge opfatter hvide piger - ikke bare er hvide piger ludere,

Uden at ville stødde nogen, kan man jo læse i aviser og lign. at en del unge
piger faktisk er billige ludere der gerne går i lag med en mand blot for en
burger eller en tshirt.

Og så hader jeg i øvrigt din generalisering af 2Ger.

Vi er jo heller ikke alle sammen rockere, selv om nogen danskere er
tilknyttet rockergrupper.