Erstatningssag?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-03-10 14:34

Kan det lade sig gøre at starte en erstatningssag når man er død,
Og få en erstatnig udbetalt?
Jeg havde tænkt mig feks. EFF eller Folkekirkens nødhjælp,
uden at skulle betale arve afgift?
--
/Pnic
Som ikke hiver Karsten Bjørnholt Tlf.3042 8899

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-03-10 18:02

"Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i meddelelsen
> [...]
> død,
> Og få en erstatnig udbetalt?
> Jeg havde tænkt mig feks. EFF eller Folkekirkens nødhjælp,

Hvis man er død kan man naturligvis ikke starten en
erstatningssag og slet ikke få erstatningen udbetalt. Det er det
samme spørgsmål om der er nogen lov der forbyder en mand at gifte
sig med sin egen enke.