V12 biturbo
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-10 00:00

V12 motor og turbo! 800 HK Det er sygt.
Her er min næste (drømme)bil:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1308100.ece

Værsgo. Der må savles.

Fra : Henrik B.

Dato : 04-03-10 00:31

"Ole" <-> skrev i meddelelsen
news:4b8ee9f1$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
> V12 motor og turbo! 800 HK Det er sygt.
> Her er min næste (drømme)bil:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1308100.ece

Allerede postet af Folmer - to indlæg herunder "Sådan én må jeg have"...

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-10 02:42

Henrik B. wrote:
> Allerede postet af Folmer - to indlæg herunder "Sådan én må jeg
> have"...

Helt ok. Svært at gennemskue med det ret anonyme overskrift...

Fra : Ralph K

Dato : 04-03-10 18:03

Din post indikerer da heller ikke at her er tale om en Mercedes E-klasse fra
Brabus....

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 04-03-10 18:10

"Ralph K" <Oh@yeah.com> skrev i meddelelsen

> Din post indikerer da heller ikke at her er tale om en Mercedes E-klasse
> fra Brabus....

He he - måske den nye taxamodel for byens taxavognmænd.
Kæft det moment må æde bagdækkene !

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-10 18:27

Ralph K wrote:
> Din post indikerer da heller ikke at her er tale om en Mercedes
> E-klasse fra Brabus....

Okay, hvad kommer tætest på:
"Sådan én må jeg have" eller "V12 biturbo" ?