Sådan én må jeg have.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-10 12:47

Jeg er helt ligeglad med, om en eller anden skulle komme til at råbe
taxi, når jeg kører forbi. Vil ha'!

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1308100.ece

Jeg må omgående have fat i vognmanden, så jeg kan få hævet
feriepengene fra sidste år.

Men straks beslutningen er taget, så melder problemerne sig.

Hvor får man fat i billige vinterdæk til sådan en øse? Er det muligt
at købe slidbanedæk?

Er det evt. muligt at omkostningerne til stort service kan fåes på
afbetaling. .o) Det er nemlig ikke mit indtryk, at det er noget man
selv kan gå og fifle med i perlegruset.

Man må jo hellere købe sådan én fra ny, da jeg godt kunne forestille
mig, at det vil vare en rum tid inden der er nogen brugte på markedet.
Jeg ringer lige og hører hvor lang leveringstid der er på sådan en
sag.

PS:

Kan man tillade sig at forlange et sæt gulvmåtter gratis, når man
køber så'rn én?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : thl

Dato : 03-03-10 12:55

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sag.
>
> PS:
>
> Kan man tillade sig at forlange et sæt gulvmåtter gratis, når man

Håbløs bil. Hvor er hængertrækket. Man bliver helt til grin på
genbrugspladsen.
mvh
Thorbjørn

Fra : Mcwm

Dato : 03-03-10 13:11

thl skrev:
> Håbløs bil. Hvor er hængertrækket. Man bliver helt til grin på
> genbrugspladsen.

Den fås vel med soltag, der som service kan efterlades åbent, og således
have ekstrafunktion som skraldespand?

Så skiller den sig ikke nåår så meget ud fra mangden...

Venligst
Mcwm

Fra : hanzen

Dato : 03-03-10 13:07

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1308100.ece
>
> Jeg må omgående have fat i vognmanden, så jeg kan få hævet

Jeg troede du var så glad for den skævøjede.

> Men straks beslutningen er taget, så melder problemerne sig.
>
> Hvor får man fat i billige vinterdæk til sådan en øse? Er det muligt
> at købe slidbanedæk?

Det kommer når først modellen bliver udbredt på markedet. Indtil da kører du
bare videre på sommerdæk.
Desuden skal den vel bare holde i indkørslen mens du arbejder i døgndrift.
Også kaldet langtidschauffør

> Er det evt. muligt at omkostningerne til stort service kan fåes på
> afbetaling. .o) Det er nemlig ikke mit indtryk, at det er noget man
> selv kan gå og fifle med i perlegruset.

Du får vognmanden til at overføre dine almisser direkte til forhandleren.
Hvis der bliver noget til overs er det dit.

> [...]
> mig, at det vil vare en rum tid inden der er nogen brugte på markedet.
> Jeg ringer lige og hører hvor lang leveringstid der er på sådan en

Husk at bestille anhængertræk.

> PS:
>
> Kan man tillade sig at forlange et sæt gulvmåtter gratis, når man
> køber så'rn én?

NEJ. Det virker småligt.

--

hilzen
hanzen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-10 14:11

On Wed, 3 Mar 2010 13:07:18 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg troede du var så glad for den skævøjede.

>--

Hanzen. Kan du ikke forestille dig hvilken aktivitet det vil give hos
Mogens K. og hos BeeJay, hvis jeg fik sådan én parkeret i garagen?
Jeg husker endnu den grimme hoste Mogens K. fik, da jeg afslørede
hvad en almindelig lastbilchauffør tjener.

> [...]

>bare videre på sommerdæk.
>Desuden skal den vel bare holde i indkørslen mens du arbejder i døgndrift.

Der er ikke noget der hedder langtidschauffør. Du kan vælge mellem
langturschauffør, eksportchauffør eller mit eget foretrukne, nemlig
lastbilchauffør.

>--

>Du får vognmanden til at overføre dine almisser direkte til forhandleren.
>Hvis der bliver noget til overs er det dit.

>--

Det lyder som den rigtige løsning.

>--

>Husk at bestille anhængertræk.

>--

Phnyzz!!

>--

>NEJ. Det virker småligt.

>--

Det var også min tanke, men det skader jo aldrig at spørge.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : hanzen

Dato : 03-03-10 15:19

> [...]
> Jeg husker endnu den grimme hoste Mogens K. fik, da jeg afslørede
> hvad en almindelig lastbilchauffør tjener.

Nååhhhh du vil prale.

> Der er ikke noget der hedder langtidschauffør. Du kan vælge mellem
> langturschauffør, eksportchauffør eller mit eget foretrukne, nemlig
> lastbilchauffør.

Joda. Jeg har for en del år siden arbejdet et sted hvor der var ansat et par
langtidschauffører.
De tog alle ekstra ture. En af dem endda på den dag hvor hans kone fyldte
50. Han kom først hjem til festen da de var ved desserten.
Som sønnen sagde: Hun var sgu sur den gamle.

> Det lyder som den rigtige løsning.
Og nok som den eneste.

> Phnyzz!!

Og ikke noget med aftageligt træk. Det skal være den ægte vare.

> Det var også min tanke, men det skader jo aldrig at spørge.
Og hvis de selv tilbyder ekstra måtter bør du sige "nej tak, jeg vil betale
for dem"
--

hilzen
hanzen

Fra : Henrik B.

Dato : 03-03-10 16:52

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg husker endnu den grimme hoste Mogens K. fik, da jeg afslørede
> hvad en almindelig lastbilchauffør tjener.

*LOL*

Men jeg ved, at Mogens tidligere har kigget på noget AMG-værk...

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-10 17:04

On Wed, 3 Mar 2010 16:51:41 +0100, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>*LOL*
>
>Men jeg ved, at Mogens tidligere har kigget på noget AMG-værk...

>--

Hvad har den mand ikke kigget på?

Han besidder en entusiasme, som jeg er noget misundelig på, men
desværre ikke har tid til.

Jeg synes fanneme at det er beundringsværdigt, at når manden indser,
at han aldrig har ejet en cabriolet, jamen så er det da bare sådan én
man går ud og køber.

Mogens og jeg har dog lidt tilfælles. Vi skeler ikke til hvad skidtet
kører på literen, når vi køber bil. Vil vi ha'en, så køber vi den.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 03-03-10 18:55

> Mogens og jeg har dog lidt tilfælles. Vi skeler ikke til hvad skidtet
> kører på literen, når vi køber bil. Vil vi ha'en, så køber vi den.

Sæt bare mig på dén liste.
Skulle man til at se på forbrug, så kan man ligeså godt holde op med at køre
bil, for så bliver det sgu for død sygt..

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 03-03-10 19:19

> Sæt bare mig på dén liste.
> Skulle man til at se på forbrug, så kan man ligeså godt holde op med at
> køre bil, for så bliver det sgu for død sygt..

"Livet er for kort til kedelige biler"

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-03-10 17:00

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hanzen. Kan du ikke forestille dig hvilken aktivitet det vil give hos
> Mogens K. og hos BeeJay, hvis jeg fik sådan én parkeret i garagen?

Folmer, skift nu den Sonata ud til en Grandeur.

Så vil gerne med dig ud at køre, for den model har jeg aldrig prøvet..

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-10 17:09

On Wed, 3 Mar 2010 17:00:11 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Folmer, skift nu den Sonata ud til en Grandeur.
>
>Så vil gerne med dig ud at køre, for den model har jeg aldrig prøvet..

Véd du hvad? Hvis jeg nogensinde får tid (læs råd), så er det lige den
bil jeg køber, og a garanterer, at jeg kommer til Vejle, så du kan få
en udvidet prøvetur. Det kan vel knyttes sammen med noget
gastronomisk?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-03-10 17:13

> [...]

> bil jeg køber, og a garanterer, at jeg kommer til Vejle, så du kan få
> en udvidet prøvetur. Det kan vel knyttes sammen med noget

*Hvis* det sker, så giver jeg røde bøffer på grillen..)

PS: Køber du denne her, så skal du ikke tage vin med. Det vil også være på
husets regning...

http://worldwide.hyundai.com/

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-10 17:23

On Wed, 3 Mar 2010 17:13:16 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>*Hvis* det sker, så giver jeg røde bøffer på grillen..)
>
>PS: Køber du denne her, så skal du ikke tage vin med. Det vil også være på

Og den kan man endda købe til menneskepenge.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-03-10 17:32

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og den kan man endda købe til menneskepenge.

Ja da, ellers napper du blot nogle overtimer..

mvh/Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-10 02:48

Bjørn J. wrote:
> http://worldwide.hyundai.com/

Hehe ligner den ikke lidt en Mercedes S-klasse? Især forlygterne og hoften
hen over baghjulene?

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-03-10 13:50

folmer@rasmussen.dk wrote:
> Jeg er helt ligeglad med, om en eller anden skulle komme til at råbe
> taxi, når jeg kører forbi. Vil ha'!

Er du da blevet nuppet i optræk af en X5 eller er har koreaskramlet lagt
sig til sengs med lilla bols og fyldte chokolader efter dine eskapader?

--
vh
Torben

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-10 14:06

On Wed, 03 Mar 2010 13:50:12 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Er du da blevet nuppet i optræk af en X5 eller er har koreaskramlet lagt
>sig til sengs med lilla bols og fyldte chokolader efter dine eskapader?

>--

Det var da godt nok satans, som du har fået ondt bagi, fordi jeg har
berettet om en ting der højst sker 2 gange om året. .o))

Til daglig bliver jeg nuppet i optræk af hvad som helst, idet min
store lidenskab er morfarkørsel.

Lilla Bols??!!

Mange perversiteter har man budt mig gennem tiderne, men det der slår
godt nok rekorden. .o)

Hvad er der pludseligt blevet i vejen med en Single Malt Whisky, med
smag af røg og tjære, der bringer minderne om hyttefadene i
fiskerihavnen i Frederikshavn frem?

Eller for den sags skyld en XO Cocnac?

Slutteligt bruger du i en uendelighed ordet koreanerskrammel. Der har
du til gengæld 100% ret. Der er noget med den bil - hele tiden - not!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-03-10 16:35

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Hvad er der pludseligt blevet i vejen med en Single Malt Whisky, med
> smag af røg og tjære, der bringer minderne om hyttefadene i
> fiskerihavnen i Frederikshavn frem?

Intet, udover at det ikke fås til 69 kroner rammen hos mutter poetch.

> Eller for den sags skyld en XO Cocnac?

Same same.

> Slutteligt bruger du i en uendelighed ordet koreanerskrammel. Der har
> du til gengæld 100% ret. Der er noget med den bil - hele tiden - not!

Mint condition?

--
vh
Torben

Fra : Henrik B.

Dato : 03-03-10 16:53

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Mint condition?

*ROFLMAO*

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-10 16:59

On Wed, 03 Mar 2010 16:35:22 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Intet, udover at det ikke fås til 69 kroner rammen hos mutter poetch.

>Same same.

>Mint condition?

>--

Der fik du mig s'gu!

Jeg kan ikke forestille mig, at en bil kan være i mint-condition, hvis
den ikke har fået TEC2000, og det er Sonata'en godt nok ikke blevet
udsat for.

Det ser iøvrigt heller ikke ud til, at man kan få dette prædikat,
medmindre bilen er en Ford.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-03-10 08:03

folmer@rasmussen.dk wrote:

> Der fik du mig s'gu!
>
> Jeg kan ikke forestille mig, at en bil kan være i mint-condition, hvis
> den ikke har fået TEC2000, og det er Sonata'en godt nok ikke blevet
> udsat for.

Det gør ellers underværker på ruderne. Tauoareoaig førere og andet
tågelygteførende gulpladeskidtfolk kan ikke se dit brede grin bag de
mikroturbonanoindsmurte flader, og selv ikke den sejeste flue kan sidde
på det. Jeg har selv set det på pakningen.

> Det ser iøvrigt heller ikke ud til, at man kan få dette prædikat,
> medmindre bilen er en Ford.

Fabrikshemmeligheden er at den skal være døbt i dette :
http://www.millies.com.sg/oscommerce2/images/BolsPeppermintW.jpg

Den er i øvrigt med praktisk skruelåg, så den kan anvendes flere gange
bagefter uden særlige lugtgener i kabinen

--
vh
Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-03-10 07:18

On 3 Mar., 12:47, fol...@rasmussen.dk wrote:
> Hvor får man fat i billige vinterdæk til sådan en øse? Er det muligt
> at købe slidbanedæk?

350 km/t på slidbanedæk

--
Christian

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-10 16:01

On Wed, 3 Mar 2010 06:17:42 -0800 (PST), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>350 km/t på slidbanedæk

>--

Jada.

Hvorfor skulle jeg skille mig ud fra mængden - herinde....?

Har du ikke lagt mærke til hvor mange forespørgsler der er fra folk
der har købt temmeligt dyre biler, om adgang til billige dæk osv.?

Der er stort set ingen grænser for, hvad man vil gå på kompromis med.

Se nu hvad en økonomisk hårdt plaget børnefamilie gør.

Bilen indrettes med barnestole, isofix og hele møllen, og så er der
ikke til vinterdækkene. Hvad gør en fattig mand så?

Han køber et klistermærke til en rund tyver henne på tanken, hvor der
står: Børn i bilen.

Dette klistermærke sættes ikke på et synligt sted INDE i bilen, men på
bagklappen, så er hele ansvaret for at familien kommer sikkert frem
pludselig lagt over på dig og mig. .o))

Det er omkostningsbevidsthed i højeste potens. .o))

Hvad er det så lige der skulle være i vejen for at jeg kører på
slidbaner i min Brabus. Jeg gør bare som dem der ikke har råd til
vinterdækkene. Kører efter forholdene. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Kiefer

Dato : 03-03-10 20:01

<folmer@rasmussen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Dette klistermærke sættes ikke på et synligt sted INDE i bilen, men på
> bagklappen, så er hele ansvaret for at familien kommer sikkert frem

Åh, jeg troede disse skilte var ligesom med gasflasker, fjernes ved brand?

Martin Kiefer

Fra : Kent Friis

Dato : 04-03-10 16:58

Den Wed, 03 Mar 2010 12:47:19 +0100 skrev folmer@rasmussen.dk:
> Jeg er helt ligeglad med, om en eller anden skulle komme til at råbe
> taxi, når jeg kører forbi. Vil ha'!
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1308100.ece

"Bra bus"? Lyder svensk.

Mvh