Spændende vejkryds
Fra : Martin Bak

Dato : 02-03-10 16:08

Et fuldstændig ureguleret vejkryds med 4 baner i hver retning midt i Skt.
Petersborgs tætte trafik. Der er hverken banemarkeringer, lyskurver eller
noget som helst andet til at regulere færdslen igennem krydset. Det må jo gå
galt, -og det gør det da også...

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1307752.ece

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-03-10 16:30

On Tue, 2 Mar 2010 16:08:28 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>Et fuldstændig ureguleret vejkryds med 4 baner i hver retning midt i Skt.
>Petersborgs tætte trafik.
Pr. Slavy ligger ikke midt i Skt. Petersborg.

>Der er hverken banemarkeringer, lyskurver eller
>noget som helst andet til at regulere færdslen igennem krydset. Det må jo gå
>galt, -og det gør det da også...
Der er lysregulering, men det er ikke altid at bilisterne overholder
reglerne om at rød/gul betyder stop. Det sker også at lysreguleringen
ikke virker.
Det er faktisk sådan der køres i mange kryds i byen, så det er ikke
specielt for dette kryds.

>http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1307752.ece

Det lidt sjove er at krydset ikke kan findes på den vej/gade der
nævnes i videoen, Pr. Slavy, prøv selv
http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&hnear=Matth%C3%A6usgade+40,+1666,+K%C3%B8benhavn,+Denmark&ll=59.858157,30.389643&spn=0.013576,0.038238&t=h&z=15
Der er dog ikke megen tvivl om at det er i rusland.

/Hans

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-03-10 16:38

Hans Kjaergaard skriver:

> Pr. Slavy ligger ikke midt i Skt. Petersborg.

EB er vel ligeglade, bare de kan få lov til at deeplinke til Youtube
og der bliver solgt nogle rekvalmer?

Klaus

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-03-10 17:04

On Tue, 02 Mar 2010 16:37:44 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Hans Kjaergaard skriver:

>EB er vel ligeglade, bare de kan få lov til at deeplinke til Youtube
>og der bliver solgt nogle rekvalmer?
Ja EB er dumme som snot, for videoen er møg gammel, så de må virkelig
mangle stof til deres møgspreder.

Men reklamekroner er jo dejligt, uanset hvilket grundlag de tjenes på.

/Hans

Fra : Claus U

Dato : 02-03-10 17:10

Martin Bak skrev:
> [...]
> noget som helst andet til at regulere færdslen igennem krydset. Det må jo gå

<kortlink.dk/google/7h3e> er på min liste over kryds, jeg gerne undgår.
Og ja jeg har bemærket både lyskurverne og vejbanestriberne.

--
Claus U

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-10 17:43

On 02/03/10 16.08, Martin Bak wrote:
> [...]
> noget som helst andet til at regulere færdslen igennem krydset. Det må jo gå

Jeg synes det her er værre, selv om det godt nok ser lidt instrueret ud:
http://www.youtube.com/watch?v=z6mzlmmGF_A

--
Mvh.
Anders Sørensen