”Stolpen” ved ruden i bagdør…
Fra : Begbie

Dato : 28-02-10 10:36

Som ved mange biler, har min Mazda 2 en stolpe imellem ruden der kører
op og ned, og den del der er fast, i bagdøren.

Jeg har haft nogle kosmetiske problemer med overfladen af denne
stolpe. Da jeg købte bilen i efteråret var de små rustpletter på den.
Arealet blev slebet ned og malet, men nu er det ved at komme igen. Det
er den ene ting.

Den anden er at den tilsyneladende ikke er tæt for oven. På billedet
her kan det ses at det stykke gummi der ligger foroven ikke sidder tæt
– jeg har fremhævet området med en meget lille rød cirkel (beklager
billedets kvalitet):

http://www.flickr.com/photos/47118953@N08/4395584698/

Er det normalt – og hvis nej, er det nemt at gøre noget ved det?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-02-10 20:56

Følgende er skrevet af Begbie:
> [...]
>
> http://www.flickr.com/photos/47118953@N08/4395584698/
>
> Er det normalt – og hvis nej, er det nemt at gøre noget ved det?

Da jeg istandsatte min seneste mc lod jeg de ting der ikke var helt
rustfri sandblæse (slyngrense) samt galvanisere/forcrome

Hans
www.zofiaoghans.dk