brænd simens køleskab
Fra : mor

Dato : 02-03-10 04:44

vi fik 18/10 2006 brændte vores hus vi havde 3 måneder for inde fået
nyt køleskab .
at vide det var køleskabet hvilet blev bekræftet af både brænd
inspektøren , brænd tilsynet , politiet , vi to kontakt der til hvor
køleskabet var købt men fik at vide vi skulle kontakte simens de
reagere ikke vores forsikring tager kontakt ,dem skriver de med men os
kontakter de ikke hvilket vi finder ud af efter 3 år, vores advokat
skriver til simens men ingen reaktion , året efter tager jeg igen
kontakt men i form af et anbefalet brev hvor i jeg nu skriver at nu
går jeg i medierne vis de ikke reagere inden 14 dage , nu kan de huske
os men kommer ikke de skriver de sender det vider til deres forsikring
og advokat nu går der 2 år med uvildige reporter der ikke giver simens
medhold da vi når retten bebrejder de os de ikke har fået lov at se
det brændte hus og køleskabet men de forventer det står der i nu 3 år
efter da vi når rette men skulle vi bevare det brændte hus og betale
for at bo et andet sted var vi gået falit , for forsikringen betaler
kun 1 år .huset står som en ruin og venter på simens til den
1/11-2007. og køkkenet står som en ruin til påsken 2008.
de venter med andre ord bare på vi køre træt og ved godt man ikke kan
betale dobbelt husleje til evig tid så simens vælger at lade tiden
arbejde for sig , vi mangler godt 400000 kr. på vores indbo , det har
haft store menneskelige konsekvenser , vores børn måtte skifte skole
på grund af mobning for vi boede jo grimt .
simens er bare lige glade med os almendeligge mennesker bare de
kan tjene penge ,behøver jeg sige vi ikke køber simens mere de er jo
lige glade med mig det er tarvelig , jeg kan kun sige hol jer fra
simens de sagde også at køleskabe kun sjælden brændte men kik så på
nettet under ild køleskabe .
det værste ved det her re de bliver , selv om vi har foto brænd
tilsyns report en uvildig report som simens selv har forlangt alt
taler mod simens men de er lige glade med alt nu venter vi på lands
retten . kan ikke forstå man kan vinde ved bare at blive væk, men for
mig er de til evig tid taber vis de behandler kunden sådan for der er
stadig ytrings frihed i Danmark.
Jette

Fra : Carsten Keller

Dato : 02-03-10 13:21

mor wrote:
> [...]
> reagere ikke vores forsikring tager kontakt ,dem skriver de med men os
> kontakter de ikke hvilket vi finder ud af efter 3 år, vores advokat

<snip>

> betale dobbelt husleje til evig tid så simens vælger at lade tiden
> arbejde for sig , vi mangler godt 400000 kr. på vores indbo , det har

Er essensen af dit indlæg ikke at I var underforsikrede? Det er selvfølgelig
meget ubehageligt at ens hus brænder ned, men en eventuel erstatning er vel
en sag mellem dit forsikringsselskab og Siemens. Og det har de så ikke fået
noget ud af.

Hermed en opfordring til alle om at nærlæse hvad deres indbo er sat til i
forsikringspolicen. Det koster som regel ikke alverden at få en større
forsikringssum og lige præcist i situationen hvor man mister alt får det
betydning.

Keller