Hvad er sagen??
Fra : Kim2000

Dato : 01-03-10 21:46

http://ekstrabladet.dk/112/article1307144.ece

Kunderne vil formentlig afvise at de har fået sex?

Hvorfor skulle de det? Prostitution er fuldt lovligt i Danmark, hvorfor
skulle kunderne nægte sex og hvorfor skulle de prostituerede nægte at de har
leveret en seksuel ydelse? Hvis det er moms og skat, så er det vel helt
underordnet om de har givet onani, sex, massage eller lavets negle?

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-03-10 01:24

Kim2000 wrote:

> [...]
> har leveret en seksuel ydelse? Hvis det er moms og skat, så er det vel
> helt underordnet om de har givet onani, sex, massage eller lavets negle?

Jeg går ud fra at sagen handler om en rufferianklage mod ejerne af stedet
(det dansk-thailandske ægtepar). Det er ikke lovligt at tjene penge på
andres prostitution i Danmark, uanset at prostitution som sådan ikke er
ulovligt i Danmark.

--
Jesper Lund