stævning
Fra : carl erik nielsen

Dato : 01-03-10 03:30

Jeg,: T. Olivero
Bopæl,: Henningsens Alle 33
Postnr,: 2900 Hellerup

og
Min kone,: L. Olivero
Bopæl,: Henningsens Alle 33, kld
Postnr,: 2900 Hellerup

Indstævner hermed ifølge dansk lov.

Inger Skak Mejer
Skolegade 6, 2 tv
8960 Randers

For overtrædelse af straffeloven § 268 om bagvaskelse.
Forord.:

Den flextidssyge og psykiske ustabile Inger Skak Mejer,
Skolegade, Kristrup i Randers er igen på vej i retten,
denne gang for overtrædelse af straffelovens del om
bagvaskelse.

Sagsfremstilling.:
Inger Skak Mejer som bor Skolegade i Randers er også kendt
under navnet "Swinger Inger". Det navn har hun fået pga hendes
hyppige besøg i swingerklubber rundt i landet.
Swinger Inger Skak Mejer.
Swinger Inger er tidligere afsløret i forsøg
på socialbedrageri, ved at lade en mandlig bekendt, have
sin folkeregisteradressse hos sig. Det svindelnummer blev
hurtigt afsløret fordi Inger Skak Mejer i forvejen er på
adskellige typer overførelseindkomst: bla. enlig forsøger
boligydelse, handicap og medicinhjælp, samt nedsat kontanthjælp mm.

Selvom Inger Skak Mejer er registeret som kronisk syg, med
nedsat arbejdsevne, giver hun gerne sin gode ven Aksel Bruhn
en hånd med, når han skal lave lidt sort arbejde udført.
Udover den sorte indtægt fra Aksel Bruhn, bliver Inger Skak Mejer
også honoreret i de swingerklubber hun nærmest er fast indventar i
I swingerklubberne er Inger Skak Mejer betalt til at agere
singelpige, der står til alles rådighed. En rolle hun til-
syneladende hun befinder sig godt i. Inger Skak Mejers kroniske
sygdom er ikke uventet et resultat af hendes hyppige og
krævende "arbejdsopgaver" i de forskellige swingerklubber
rundt om i landet.

Inger Skak Mejer er udover at dianosticert SLE også Hiv positiv
og har begyndende sclerose

Privat er Inger Skak Mejer kendt for sit meget incestiøse
forhold til sin teenagerdatter, et problem kommunen har været
inde over, så den lille familie nu er under skærpet tilsyn.
Inger Skak Mejer holder sin datter i så kort en snor, at datteren
har forbud mod at surfe på nettet når hun ikke er tilstede.

Inger Skak Mejer er datter af ægteparret Elly Skak Mejer & Peder Mejer
der begge vurderedes til at være skizofrene. Der er ingen tvivl om at
Inger Skak Mejers opvækst med forældre med så tunge psykiske
problemer har været skadeligt og indirekte er årsagen til Inger
Skak Mejers fuldstændige aparte adfærd i dag, med at fylde folk
løgn om folk hun ikke kan lide.
Selvom myndighederne kendte til det arvelige aspekt i risikoen, ved
at lade skizofrene får børn, lykkes det ikke myndighederne at
stoppe Inger Skak Mejers forældre i at få to børn. Broderen Gustav,
har slået hånden af Inger Skak Mejer, efter en arvestrid hvor Inger
Skak Mejer helt åbenlyst snød ham for ca. 55.000 kr efter faderens
død.

Til daglig passer Inger Skak Mejer sit job på elektronik virksomheden
IC Electronic, Eksportvej 7-9,8870 Laurbjerg. tlf. 70 23 49 44
Privat ses hun udelukkende med de mandlige kollegaer fra arbejdet,
Inger Skak Mejer ligger i det valg ikke skjult på, at hun kun fore-
trækker gifte bekendskaber.

Hendes støttefamilie.:
Lone Handberg, Henning Christensen, John Madsen, Aksel Bruhn,
Per Regenstreif, Dorte Birch, Jørgen Kristen Gram Holst,
Jonna Kjeldsen, Kurt Bruno Christensen, Anita Boom,
Finn Mølgård Poulsen, IC Electronic A/S, Laurbjerg

Fra : Mcwm

Dato : 01-03-10 11:39

carl erik nielsen skrev:

Prøv at bevæge dig uden for din dør. Der finder du virkeligheden. Den
kan være grum nogle gange, men for det meste hygger man sig mere med et
liv derude, i stedet for bag en skærm. Du vil blive forbavset over, hvor
hurtigt lidt frisk luft og social omgang kan kurere dig.

Blot et velment råd....

Venligst
Mcwm

Fra : Jubii

Dato : 01-03-10 12:33

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i meddelelsen
> [...]
> et liv derude, i stedet for bag en skærm. Du vil blive forbavset over,
> hvor hurtigt lidt frisk luft og social omgang kan kurere dig.

hvad med om juragruppen debatterede jura!

Fra : Mcwm

Dato : 01-03-10 13:09

Jubii skrev:
> hvad med om juragruppen debatterede jura!

På din måde?
Venligst
Mcwm

Fra : Jubii

Dato : 01-03-10 15:37

> På din måde?
> Venligst
> Mcwm

Usenet er ikke til brug for spammere.
Indlægget er bragt i mindst 2 grupper, og har intet med jura at gøre.
Personkrige kan du finde i aviserne hvis du er så skide interesseret i
den slags.
..

Fra : Jubii

Dato : 01-03-10 15:49

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i meddelelsen

> På din måde?
> Venligst
> Mcwm

Usenet.dk har regler man skal følge for at skrive i grupperne, og indlæg
skal skrives i den rigtige gruppe, om nogen.
Faktisk findes der 5 usenet.dk opslagsgrupper.
1 hovedgruppe og een til personlige opslag.

Se det er min og alle fornuftiges metode, burde være din også.
..

Fra : Mcwm

Dato : 01-03-10 17:11

Jubii skrev:
klip en masse l*rt

Og det mener du personligt er to lamme indlæg værd.

Nu kræver det ikke en jubii.idiot at lave søgninger på hvor meget du
fylder op "På DIT elskede USENET" med præcis den slags overflødige indlæg.

*PLONK*

Fra : Jubii

Dato : 01-03-10 18:34

> [...]
>
> Nu kræver det ikke en jubii.idiot at lave søgninger på hvor meget du
> fylder op "På DIT elskede USENET" med præcis den slags overflødige

Endnu en spammer. Een af de meget barnlige.
Spammere skal ignoreres.

Fra : Jesper Lund

Dato : 01-03-10 14:13

Jubii wrote:

> hvad med om juragruppen debatterede jura!

Der er da masser af jura i frisk luft. Miljølovgivningen til at starte
med..

--
Jesper Lund

Fra : Søren Blom

Dato : 01-03-10 14:51

"carl erik nielsen" <carleriknielsen@gmail.com> skrev
> Jeg,: T. Olivero
> Bopæl,: Henningsens Alle 33
> Postnr,: 2900 Hellerup
>
> og
> Min kone,: L. Olivero
> Bopæl,: Henningsens Alle 33, kld
> Postnr,: 2900 Hellerup
>
> Indstævner hermed ifølge dansk lov.

Hvad med at holde jeres skyttegravskrig et andet sted, Usenet skal ikke
bruges til personlig fnidder.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Fra : Kim2000

Dato : 01-03-10 15:22

"carl erik nielsen" <carleriknielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg,: T. Olivero
> Bopæl,: Henningsens Alle 33
> Postnr,: 2900 Hellerup
>
> og
> Min kone,: L. Olivero
> Bopæl,: Henningsens Alle 33, kld
> Postnr,: 2900 Hellerup
>
> Indstævner hermed ifølge dansk lov.
>
> Inger Skak Mejer

Så ved Inger i det mindste hvor politiet kan afhente tossen, der beskylder
hende for incest.