Michael Falch og Poul Krebs på tourne
Fra : Ukendt

Dato : 28-02-10 10:29

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-02-10 11:58

On 28-02-2010 10:28, Alex Linaa wrote:
> Jeg ville lige dele oplevelsen med i andre:
> http://www.midk.dk/anmeldelser/11-bands/69-anmeldelse-af-michael-falck-og-poul-krebs-pavillonen-25022010

De var i Næstved for en halv snes dage siden. Jeg fik ikke læst nogen
anmeldelse i "Sjællandske". Var der i øvrigt nogen?

Jeg benytter mig sjældent af kulturcentret i Næstved. Næstved er en by
der ikke er nået til årtusindeskiftet 1999-2000 endnu.
Til en sådan koncert i Næstved (Krebs og Falch er jo lidt fortid), der
vil publikum møde op i deres komfirmations og bryllupstøj.
Og selv om jeg har samme alder, føler jeg mig ikke "hjemme" sammen med
dem.
(Jeg bliver sikkert uvenner med nogle nu).

Jeg kan se, at Krebs og Falch kommer til Ringsted på tirsdag og at der
(heldigvis for dem) er udsolgt, men det behøver ikke at være rigtigt.
Man kan altid prøve at få billeter:

http://www.sjbilletten.dk/event/19892

Henning.

--
Take time to laugh - it's the music of the soul.