Rute til Sortehavet-
Fra : HHH

Dato : 01-03-10 11:01

Hej alle.
Om 3 år er fruens og min plan at drage på langfart nogle år.
Vi vil gerne tage turen gennem Europa til Sortehavet via Donau, og
derfra efter ophold af en vis varighed i det Græske/Tyrkiske, at drage
syd om i Middelhavet og derefter gennem floderne retur til DK.
Vi er kommet til at ¨snakke om det er muligt at sejle fra Sct.
Petersborg gennem Rusland m.m. til Sortehavet. Så vil vi nemlig tage
turen rundt den Botniske bugt inden vi drager sydpå.
Er der nogen der har taget turen og har erfaringer derfra, eller nogen
der kan henvise til god litteratur og links på nettet.
PS. Vi stikker kun 1,35 m. (Nauticat 33)

v.h.
Hans Henrik

Fra : JesperÅrhus

Dato : 02-03-10 08:57

On 1 Mar., 19:01, HHH <h.h.hon...@gmail.com> wrote:
> [...]
> der kan henvise til god litteratur og links på nettet.
> PS. Vi stikker kun 1,35 m. (Nauticat 33)

Hej Hans Henrik

Ifølge Noonsite skulle det være noget nær umuligt for udlændinge at få
tilladelse til at sejle på de russiske vandveje :

http://www.noonsite.com/Countries/Russia