Af jord er du kommet, til jord skal du....~
Fra : Lyrik

Dato : 26-02-10 03:02

Det skulle have været "til jord skal du blive..o.s.v." Men det er
netop humlen ved det! Man gør alt for at forhindre den døde i at blive
til jord! Skulle man blive til jord, så skulle man begraves i det
øverste muldlag med adgang til ilt! 2 meter nede rådner man og
forbliver u-formuldet!

Ordene burde være: "Til grundvandsforurening skal du blive!" Eller for
de som brændes:"Til luftforurening skal du blive!"

Nu åbnes der snart for muligheden for at opfylde præstens løfte:"Til
jord skal du blive!" med en økologisk begravelse.:
http://www.tidskrift.nu/artikel.php?Id=5946

Hvad mener du?

jens

Fra : tkruse

Dato : 07-03-10 10:59

On 26 Feb., 11:02, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> de som brændes:"Til luftforurening skal du blive!"
>
> Nu åbnes der snart for muligheden for at opfylde præstens løfte:"Til

sjælen får ny klædning af jord
og med Jakobstigen når vi den himmel skriften Jesus ord lover

I det nyopgravet Tomas evangelium siger Jesus
ve det menneske som bliver ædt af en løve
for han skal selv blive til en løve
og jeg kan huske et liv som Abe
, jeg blev overfaldet af en Løve
og blev selv til en Løve
jeg kan huske mange detaljer
, jeg kan huske advarelsen fra mine med aber
og meget mere
jeg kan huske dele af min tid som løveunge
så ve den slagtegris som bliver spist af et menneske
for den skal selv blive til menneske
men Sølvræven er fuldstændig sindssyg i dens bur
så jeg håber ikke at den bliver til et sindssygt menneske

Johannes åbenbaring

Midt for tronen og omkring den
stod fire levende væsener
med øjne overalt
både foran og bagpå.
Det første levende væsen var som en løve,
det andet som en okse,
det tredje havde ansigt som et menneske,
og det fjerde lignede en flyvende ørn.
De fire væsener havde hver seks vinger,
og de havde øjne overalt,
selv på indersiden af vingerne.
De råbte uafbrudt, dag og nat:
Hellig, hellig, hellig er Herren, Gud den Almægtige
han, som var,
og som er,
og som kommer
Da så jeg et lam,
der stod ved tronens midte
og midt imellem de fire levende væsener
og de 24 ældste.
Lammet så ud, som om det havde været slagtet
og ofret.
Det havde syv horn og syv øjne.

vis du læser Johannes åbenbaring
på den rigtige måde
så vil du på en eller ande måde kunne se tidligere liv
på Jakobsstigen
Jesus ord
jeg er med jer alle dage indtil jorden ende

og se
jeg så en ny Jord og en ny Sol