jOY Division sang ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-02-10 20:13

jeg sider og leder efter en sang hvor en del at lyrikken er

" I went to the deep end of the ocean were all hops sank surching for you "
ja ja jeg kan ikke stave men den er enten på closer eller unknowns
pleasurs - nogen der kan huske det ?

Mv
BMM

Fra : Alfred Bovin

Dato : 26-02-10 16:09

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> " I went to the deep end of the ocean were all hops sank surching for you
> " ja ja jeg kan ikke stave men den er enten på closer eller unknowns

Hvis du staver det lidt anderledes (altså korrekt) som "I went to the deep
end of the ocean where all hopes sank searching for you" og indtaster det i
google sammen med joy division så giver første hit navnet Shadowplay.

Her er en video: http://www.youtube.com/watch?v=FzTw4PYfROU

Fra : Alfred Bovin

Dato : 26-02-10 16:09

"Alfred Bovin" <alfred@bovin.invalid> wrote in message
> [...]
> end of the ocean where all hopes sank searching for you" og indtaster det
> i google sammen med joy division så giver første hit navnet Shadowplay.

Ps. Dit ur går ca. 4 timer foran.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-03-10 19:01

"Alfred Bovin" <alfred@bovin.invalid> skrev i en meddelelse

> Ps. Dit ur går ca. 4 timer foran.
Tak for hjælpen tiden passer sider i Nepal :)