Det var godt nok uheldigt. :o)
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 17:03

I går aftes, da jeg skulle hjem fra embedet, trillede jeg ind ad
Jyllingevej, og kom til at holde for rødt lys ved Ejby Industrivej.

Op på siden af mig kommer der en Touareg, som adfærdsmæssigt s
lod til at skulle have været fremme i forgårs.

Da lyset så skiftede til grønt, tænkte jeg, at det kunne være sjovt at
lege lidt med "Varanen". Ikke at jeg har forestillet mig at kunne køre
fra den, men jeg har "tomatkasse", og det kommer bag på temmeligt
mange, at de er lidt længe om at skifte gear. ,-)

Det gjaldt også herren i "Varanen".

Det gik ham så ilde, at han måtte ind bagved, for at komme med op på
Motorring 3.

Han blev s'gu sur!!?? Meget sur.

Han kørte bag mig i lang tid med hele Xenon-udstyret tændt, så jeg da
jeg kom hjem, lige måtte ud for at se om noget var smeltet bag på
Sonata'en.

Jeg regner ikke med, at det første han fortæller om, når han er mødt
på embedet i dag er, at der var noget koreanerskrammel der tog fusen
på ham. .o))

Men sjovt var det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-02-10 17:39

On Fri, 26 Feb 2010 17:02:51 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>fra den, men jeg har "tomatkasse", og det kommer bag på temmeligt
>mange, at de er lidt længe om at skifte gear. ,-)

Hvordan kan du følge med, hvis den er længe om at skifte gear?
Nååh - fordi de ikke opdager det ) (nok lidt a la når Puntoen kan
til knap 80 i "1." - det giver også visse mærkelige ansigter, men den
bedste jeg har oplevet var da jeg havde en BX19TRS uden for min Kadett
1.6S og Kadett'en ikke skulle i 3. før 120 og så sagde "piiiiv" da det
blev lagt ind - han trak ind bagved)

>Det gjaldt også herren i "Varanen".
>
>Det gik ham så ilde, at han måtte ind bagved, for at komme med op på
>Motorring 3.
>
>Han blev s'gu sur!!?? Meget sur.

Jamen hvad havde du forventet? Du havde lige pisset på hans sukkermad,
som han skulle have nydt mens han talte i mobiltelefon med 160 i
yderbanen på M3!

>Han kørte bag mig i lang tid med hele Xenon-udstyret tændt, så jeg da
>jeg kom hjem, lige måtte ud for at se om noget var smeltet bag på
>Sonata'en.

Der kan du bare se, ingen sukkermad, bare pissesur og ingen grund til
at skynde sig )

>Jeg regner ikke med, at det første han fortæller om, når han er mødt
>på embedet i dag er, at der var noget koreanerskrammel der tog fusen
>på ham. .o))

Ihh, jo! Jeg tror han kørte lige hjem og skrev sådan her på fjæsbook
"blev snydt af en Sonata i dag, så er der nogen der vil købe en billig
Touareg" ))

>Men sjovt var det.

Joooh, det kan du godt bilde mig ind. Det er fandme heller ikke pænt
at smide både en ganske kraftig 6-bener og tomatkasse ind i sådan
noget koreanerskrammel. Jeg tror iøvrigt min tidligere chef kan nogle
lignende historier fra "morfar-øsen". (Scorpio 2.9i Aut med 204 HK og
en gråhåret herre ved rattet)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 17:51

On Fri, 26 Feb 2010 17:39:00 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>bedste jeg har oplevet var da jeg havde en BX19TRS uden for min Kadett
>1.6S og Kadett'en ikke skulle i 3. før 120 og så sagde "piiiiv" da det

Nu er det ikke min "tomatkasse der er længe om det, men de fleste der
skifter manuelt er ikke så kvikke til det, så det gør noget.

> [...]

>Jamen hvad havde du forventet? Du havde lige pisset på hans sukkermad,
>som han skulle have nydt mens han talte i mobiltelefon med 160 i

Ja, det har været grusomt.

>--

>Der kan du bare se, ingen sukkermad, bare pissesur og ingen grund til
>at skynde sig )

>--

Overhovedet ikke. ,-)

> [...]

>Ihh, jo! Jeg tror han kørte lige hjem og skrev sådan her på fjæsbook
>"blev snydt af en Sonata i dag, så er der nogen der vil købe en billig

Naaarhh, tror du ikke han har kørt den på værksted, med optimering for
øje? .o))

Det ER morsomt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-02-10 19:08

On Fri, 26 Feb 2010 17:51:28 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

<...>

>Nu er det ikke min "tomatkasse der er længe om det, men de fleste der
>skifter manuelt er ikke så kvikke til det, så det gør noget.

Den havde jeg gennemskuet!

<...>

>Naaarhh, tror du ikke han har kørt den på værksted, med optimering for
>øje? .o))

Det kan være )

>Det ER morsomt.

Ja )

Fra : Jensen

Dato : 27-02-10 10:27

On Fri, 26 Feb 2010 17:51:28 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Det ER morsomt.

Øhh, er 2,4'eren ikke kun 4-benet?

--
Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-02-10 18:34

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Men sjovt var det.

Herlig fortælling

Dog kan det undre at du som er afhængig af dit førerbevis indlader dig
på lyskrydsræs - er der ikke noget med at den slags ungdommelige unoder
er blevet strafbart ved klip?

--
vh
Torben - med en sleeper i form af en '92 Audi 80 med 2.3 20V motor.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-02-10 19:28

Følgende er skrevet af Torben Scheel:

> Herlig fortælling
>
> Dog kan det undre at du som er afhængig af dit førerbevis indlader dig på
> lyskrydsræs

Der er vel grænser for hvor længe han har brug for det endnu!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-02-10 19:35

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Der er vel grænser for hvor længe han har brug for det endnu!?

ROFLMAO

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 19:46

On Fri, 26 Feb 2010 19:34:46 +0100, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

>"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

>ROFLMAO

>--

Da jeg så att du var næst efter Hans, behøvede jeg ikke engang at åbne
dit skriv, for at vide hvad det indeholdt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-02-10 19:47

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Da jeg så att du var næst efter Hans, behøvede jeg ikke engang at åbne
> dit skriv, for at vide hvad det indeholdt.

Åh du er klog

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 20:09

On Fri, 26 Feb 2010 19:46:37 +0100, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>Åh du er klog

>--

Man er ikke forpligtet ud over sine evner, véd du godt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-02-10 19:37

Hmmmmmmmmmmmm! ) *LOL*

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 19:48

On Fri, 26 Feb 2010 19:37:21 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Hmmmmmmmmmmmm! ) *LOL*

>--

Du kan bare fise ud og strigle de der omvandrende loppefarme du holder
dig, og mit håb er naturligvis, at en halv snes stykker vil tage
varigt ophold i din kønsbehåring.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-02-10 20:00

On Fri, 26 Feb 2010 19:48:00 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Du kan bare fise ud og strigle de der omvandrende loppefarme du holder
>dig, og mit håb er naturligvis, at en halv snes stykker vil tage
>varigt ophold i din kønsbehåring.

Vi har klaret julepensionens efterladenskaber, tak! Der var
faktisk en livlig trafik i pelsene da vi fik dem hjem - men'eh
heldigvis var vi vågne og fik skidtet ud.
Gid du forsøger dig med en civilt udseende Punto og forkøler dig )
(håber John Sahl fattede den )

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-02-10 21:00

Efter mange tanker skrev folmer@rasmussen.dk:

> Du kan bare fise ud og strigle de der omvandrende loppefarme du holder
> dig, og mit håb er naturligvis, at en halv snes stykker vil tage
> varigt ophold i din kønsbehåring.

LOL :-@

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 19:44

<me@privacy.net> wrote:

>Følgende er skrevet af Torben Scheel:

>Der er vel grænser for hvor længe han har brug for det endnu!?

>--

Hans, nu går den ikke længere. Jeg bliver nødt til at skrive lidt i
din meddelelsesbog. .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-02-10 21:01

folmer@rasmussen.dk sendte dette med sin computer:

> Hans, nu går den ikke længere. Jeg bliver nødt til at skrive lidt i
> din meddelelsesbog. .o))

ROFL

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 19:43

On Fri, 26 Feb 2010 18:34:20 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Dog kan det undre at du som er afhængig af dit førerbevis indlader dig
>på lyskrydsræs - er der ikke noget med at den slags ungdommelige unoder

Det siger jo sig selv, at når der som på Jyllingevej er en begrænsning
på 70 km/t., så holder vi op med cat lege ved 71 km/t., ikk'?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-02-10 20:01

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Det siger jo sig selv, at når der som på Jyllingevej er en begrænsning
> på 70 km/t., så holder vi op med cat lege ved 71 km/t., ikk'?

Ejby Industrivej har 50km/t mig bekendt. Er vi ude i en ubetinget
frakendelse din lømmel? Kapkørsel er desuden kapkørsel uanset
køretøjernes evner eller mangel på samme. Og ordensreglementet må du da
have overtrådt med de heftige lejemisytringer fra koreanerskramlet for
fuld udblæsning :D

--
vh
Torben

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 20:07

On Fri, 26 Feb 2010 20:01:11 +0100, Torben Scheel
> [...]

>frakendelse din lømmel? Kapkørsel er desuden kapkørsel uanset
>køretøjernes evner eller mangel på samme.

Hvis du nu gjorde dig den ulejlighed at læse hvad jeg skriver, så
ville du erfare, at vi holdt for rødt lys VED Ejby Industrivej. Er det
feset ind nu?

Jeg beklager mig snart til Mogens. .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-02-10 20:18

folmer@rasmussen.dk skrev:
> Hvis du nu gjorde dig den ulejlighed at læse hvad jeg skriver, så
> ville du erfare, at vi holdt for rødt lys VED Ejby Industrivej. Er det
> feset ind nu?

Næh - eller rettere Nå! Jeg er jo af någenerationen. Desuden har du ikke
bakket din påstand op med et link - du tror at du som SåBhenrik kan
klare dig med at referere til unavngivne, alvidende kilder.

> Jeg beklager mig snart til Mogens. .o))

Har han virkelig anbefalet dig at købe sekundavarer? Jeg troede at han
var indædt modstander af alle de vogntransporter med koreareservedele
der har okkuperet vejene i det meste af discountdanmark hvor han bor
(eller har registreret sin bilpark i det mindste. Han bor jo i den
uafhængige stat Seat, af alle steder).

Ser vi dig på Striben med omvendt kasket og guldkæder snart, eller har
du fået løbet hornene af dig ved at ydmyge en håndværkerhval?

--
vh
Torben

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 20:49

On Fri, 26 Feb 2010 20:17:57 +0100, Torben Scheel
> [...]

>bakket din påstand op med et link - du tror at du som SåBhenrik kan
>klare dig med at referere til unavngivne, alvidende kilder.

Når jeg siger noget, så er det sådan! Her behøves ikke opbakning
fra alle disse moderne kilder.

> [...]

>der har okkuperet vejene i det meste af discountdanmark hvor han bor
>(eller har registreret sin bilpark i det mindste. Han bor jo i den

Mogens har ikke anbefalet mig noget som helst, men Mogens udmærker sig
ved at blive smækfornærmet, hvis man f.eks. har evnerne til at stave
til de biler han kører i.

Det skal dog ikke opfattes derhen, at han afholder sig fra at more sig
på min bekostnig. Ikke at det gør noget, men morer man sig over mig,
kommer der altså noget retur. Sådan er det.

>--

>Ser vi dig på Striben med omvendt kasket og guldkæder snart, eller har
>du fået løbet hornene af dig ved at ydmyge en håndværkerhval?

>--

Sidste gang jeg var ude i noget "miljø", var da jeg var med ude og se
på et fixerum. Du véd, det der med godkendte hygieiniske standarder
osv.

Da jeg så ville tænde en smøg, så brød helvede løs! det der passive
rygning er jo for fanden livsfarligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-02-10 20:50

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Rolig nu

> Har han virkelig anbefalet dig at købe sekundavarer?

Jeg her overhovedet ikke sagt noget som helst

> Jeg troede at han var indædt modstander af alle de vogntransporter med
> koreareservedele

Overhovedet ikke

> der har okkuperet vejene i det meste af discountdanmark hvor han bor

Hvad?

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 20:56

On Fri, 26 Feb 2010 20:49:40 +0100, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

>"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Rolig nu

>--

Jeg er så rolig, at filmede man mig i slowmotion, ville skidtet gå i
stå. ,-)

>--

>Jeg her overhovedet ikke sagt noget som helst

>--

Har jeg netop påpeget.

>--

>Overhovedet ikke

>Hvad?

>--

Jeg véd heller ikke hvad manden taler om. Det er sikkert bare noget
grovmobning.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-02-10 21:00

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Jeg véd heller ikke hvad manden taler om. Det er sikkert bare noget
> grovmobning.

Som du tidligere ikke kunne afstå fra at nævne, så er det sådan når du
siger det. At du mener Mogens(K) når du siger Mogens forekommer mig
derfor helt uforståeligt. Sådan at bringe en ufrivilligt ædru mand i
vildrede - skam dig!

--
vh
Torben

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 21:09

On Fri, 26 Feb 2010 20:59:46 +0100, Torben Scheel

Vil du høre en løgnehistorie?

Den kommer her:

En svensker gik forbi en vinhandel.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-02-10 21:11

On Fri, 26 Feb 2010 21:08:34 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Vil du høre en løgnehistorie?
>
>Den kommer her:
>
>En svensker gik forbi en vinhandel.

Vi vil se billeder incl pas! )

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-02-10 21:36

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Vil du høre en løgnehistorie?
>
> Den kommer her:
>
> En svensker gik forbi en vinhandel.

Snak du bare udenom - her er din brøde dokumenteret :
http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=ejby+industrivej,+glostrup&sll=55.44367,9.946661&sspn=0.029357,0.066004&ie=UTF8&hq=&hnear=Ejby+Industrivej,+2600,+Glostrup&ll=55.696182,12.421364&spn=0.003646,0.00825&t=h&z=17&layer=c&cbll=55.696088,12.421359&panoid=pzfWE4cprfZs9wA7yB-E0w&cbp=12,3.02,,3,0.6

Der er vist rigeligt til et par måneder bag tremmer. Bakker du lidt kan
du som kuriosum se at der på stedet er op til (og med?) 60km/t tilladt
(under de sjældent forekommende optimale betingelser).

--
vh
Torben

Fra : Mcwm (Tidligere mig-~

Dato : 26-02-10 22:49

Torben Scheel skrev:

> Næh - eller rettere Nå! Jeg er jo af någenerationen. Desuden har du ikke
> bakket din påstand op med et link -

Hvis du tilhører någenerationen og folmer the missing link-generation er
det vel unøvendigt...... NÅ

Venligst

Mcwm

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-02-10 21:01

Torben Scheel formulerede fredag:

> [...]
> mangel på samme. Og ordensreglementet må du da have overtrådt med de heftige
> lejemisytringer fra koreanerskramlet for fuld udblæsning :D

LOL

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-02-10 21:12

> [...]

>køretøjernes evner eller mangel på samme. Og ordensreglementet må du da
>have overtrådt med de heftige lejemisytringer fra koreanerskramlet for

Der var forklaringen - ham i "Varanen" blev så bange for støjen, han
troede hans vidundermaskine havde knaldet en tååårbo og slap alt for
en tid )

Fra : Møller

Dato : 26-02-10 20:14

Den Fri, 26 Feb 2010 19:46:37 +0100 skrev Mogens \(K\):

> <folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Ã…h du er klog

I hygger rigtigt

//Møller

Fra : Møller

Dato : 26-02-10 20:15

Den Fri, 26 Feb 2010 19:48:00 +0100 skrev folmer:

> Du kan bare fise ud og strigle de der omvandrende loppefarme du holder
> dig, og mit håb er naturligvis, at en halv snes stykker vil tage varigt
> ophold i din kønsbehåring.

Hvor tror du hundene har dem fra?
//Møller