Total renovering af hus - Hvor skal vi bo ~
Fra : Signe Bloch Larsen

Dato : 25-02-10 01:54

Hej allesammen,

Vi står overfor en omfattende renovering af vores hus, og bliver i den
forbindelse nødt til at flytte ud i 2-3 måneder.
Jeg synes engang at have hørt at man kunne leje en slags "hus-trailer"
til at sætte i haven, men er der nogen der kender et firma der
tilbyder dette (gerne i trekantsområdet)? Eller kender I et sted hvor
man kan leje et billigt sommerhus/lejlighed?

Jeg ser frem til at høre fra alle jer derude der garanteret sidder
inde med denne viden.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Signe
Fredericia

Fra : Signe Bloch Larsen

Dato : 25-02-10 02:33

On Feb 25, 10:05 am, "Stig Rasmussen" <stig.rasmus...@get2net.dk>
wrote:
> [...]
> Hej allesammen,
>
> Vi st r overfor en omfattende renovering af vores hus, og bliver i den
> forbindelse n dt til at flytte ud i 2-3 m neder.
> Jeg synes engang at have h rt at man kunne leje en slags "hus-trailer"
> til at s tte i haven, men er der nogen der kender et firma der
> tilbyder dette (gerne i trekantsomr det)? Eller kender I et sted hvor
> man kan leje et billigt sommerhus/lejlighed?
>
> Jeg ser frem til at h re fra alle jer derude der garanteret sidder

Hej Stig,

Tak for hjælpen - det var lige nøjagtig det jeg havde brug for.

Ha en god dag.

Mvh
Signe

Fra : Mogens

Dato : 25-02-10 11:31

Signe Bloch Larsen wrote:
> [...]
> man kan leje et billigt sommerhus/lejlighed?
>
> Jeg ser frem til at høre fra alle jer derude der garanteret sidder

Du kunne også prøve at sætte en annonce i dba.dk - det kunne da være at
du af den vej kunne finde noget i jeres kvarter. Eller spørg
ejendomsmæglere. Ikke utænkeligt at de måske kender noget der er til
leje for nogle mdr. Og lav evt. opslag på nogle lokale opslagstavler
(dagligvareforretninger, sportscentre etc) om at du søger en bolig.

Fra : CC

Dato : 25-02-10 17:52

"Signe Bloch Larsen" skrev i meddelelsen ...
> [...]
>tilbyder dette (gerne i trekantsområdet)? Eller kender I et sted hvor
>man kan leje et billigt sommerhus/lejlighed?

Lej en container, og pak hele huset ned.
Snak med jeres forsikringselskab om der skal tegnes ekstra forsikirng etc.
Find et sommerhus, og lej det for 3 måneder, med option for 1-2 ekstra.

I vil blive meget mere glade for, at være væk end at bo op og ned en
byggeplads i en husvogn.
I kan ikke komme i haven osv.
I en hustrailer har sandsynligvis ikke adgang til vaske- og tørretumbler,
antenne, tlf etc.
Det bliver alt for meget "telttur" - lej et sommerhus

Fra : Armand

Dato : 25-02-10 18:35

Signe Bloch Larsen skrev:
> [...]
> man kan leje et billigt sommerhus/lejlighed?
>
> Jeg ser frem til at høre fra alle jer derude der garanteret sidder

Fredericia!
Jeg har flere bekendte der har lejet sig ind i sommerhus i Høll
Hvidbjerg i.f.m. hussalg og -køb.
Men hvorfor lige netop dér ved jeg ikke om der er nogen speciel grund til.
Kig grundig bag i ugeaviserne efter lokale udlejere eller Googl dig frem!

--
Armand.
Ditto locato

Fra : Erik Andersen

Dato : 25-02-10 19:52

[...]

Der var en på vejen, der købte en brugt skurvogn på ca 9 x 3 meter for 16 -
18.000 kr. og stillede den op på grunden ved siden af huset.
Det er jo en billig løsning frem for at leje sig ind et eller andet sted.
Mvh Erik

Fra : Anette

Dato : 27-02-10 22:01

Signe Bloch Larsen skrev:
> [...]
> man kan leje et billigt sommerhus/lejlighed?
>
> Jeg ser frem til at høre fra alle jer derude der garanteret sidder

Hej Signe

Kan I ikke bare leje en campingvogn og stille den op hjemme i haven?
Hvis du søger på google med søgeordene campingvogn+udlejning får du
mange muligheder.

En spinkel chance kunne være den skurvognsudlejer der ligger lige ved
motorvejens transportcenter, ved Fredericia S afkørslen.
Prøv at tjekke om de ikke har husvogne de lejer ud.

God arbejdslyst :)

Anette

Fra : Henning

Dato : 28-02-10 11:21

On Thu, 25 Feb 2010 00:54:11 -0800 (PST), Signe Bloch Larsen
<signebloch@gmail.com> wrote:

>Hej allesammen,
>
>Vi står overfor en omfattende renovering af vores hus, og bliver i den
>forbindelse nødt til at flytte ud i 2-3 måneder.

Du glemmer at fortælle, hvem der skal foretage renoveringen. Er det
jer selv, er det nødvendigt at bo op og ned af huset, er det andre er
det bedre at komme langt væk mens det står på.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-02-10 18:12

Henning wrote:

> Du glemmer at fortælle, hvem der skal foretage renoveringen. Er det
> jer selv, er det nødvendigt at bo op og ned af huset,

Mest praktisk

> er det andre er
> det bedre at komme langt væk mens det står på.

Så kan der da være al mulig grund til at holde sig i nærheden - medmindre
man har 112 % tillid til håndværkeren.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Boje

Dato : 28-02-10 19:47

Hejsan.

Du bor lige i nærheden af en mulig løsning:

www.fredericiaskurvogne.dk

Mvh
Boje