Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bryllupsfoto
Fra : paw jeppesen

Dato : 25-02-10 02:55

Hej Gruppe

Jeg har lovet min søster at hjælpe med at finde en fotograf til hendes
bryllyp til sommer. Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender en
der kan henvise til en der kan d. 14. august i nyborg. Det drejer sig
om ngole billeder fed kirken (hjulby) og gerne "on location" på Nyborg
vold, ved bibliotektet og måske ved vandtårnet.

Vi siger på forhånd tak for hjælpen

Vh

Paw J

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 25-02-10 18:10

paw jeppesen wrote:
> [...]
> om ngole billeder fed kirken (hjulby) og gerne "on location" på Nyborg
> vold, ved bibliotektet og måske ved vandtårnet.

Du kan checke http://findenfotograf.dk hvor der er mange forskellige
fotografer at vælge imellem. Måske en du kan bruge ?

Jørn

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-02-10 07:45

"paw jeppesen" <pawjeppesen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>om ngole billeder fed kirken (hjulby) og gerne "on location" på Nyborg
>vold, ved bibliotektet og måske ved vandtårnet.

http://www.bryllup4you.dk/information
Kunne være et godt bud på de fynske kanter.
Ellers prøv at smid et indlæg fotostart.dk - der plejer det at vælte med
tilbud når nogen spørger :)

--
/Dennis
Canon Speedlite 540 EZ købes