synsreport
Fra : ib tinning

Dato : 25-02-10 22:39

hej med jer derude i dat danske land

en kammerat og jeg har her til aften ledt forgæves let efter et sted på
nettet hvor vi kan se på synsreporter for vores biler .

jeg mindes at have set det for nogle år siden men kan ikke finde siden igen
så håber at nogle der ude kan hjælpe os

mvh Tinning

Fra : Mikael

Dato : 26-02-10 01:39

On 25 Feb., 22:39, "ib tinning" <i...@1spambox.dk> wrote:
> [...]
> nettet hvor vi kan se på synsreporter for vores biler .
>
> jeg mindes at have set det for nogle år siden men kan ikke finde siden igen

http://www.bilviden.dk/bilviden/esyn/search.aspx

Mikael

Fra : ib tinning

Dato : 26-02-10 16:55

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet hvor vi kan se på synsreporter for vores biler .
>
> jeg mindes at have set det for nogle år siden men kan ikke finde siden

der inde kan jeg kun se hvornår bilen er synet sidst og søger jeg på min
egen kan jeg være i tvivl om hvor tit de opdatere siden for min bil har
været synet 3 uger men siden siger den sidst lev synet 08 så findes der ikke
en side der er mere pålidelig ??

mvh Tinning

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-03-10 09:04

ib tinning wrote:
> [...]
> været synet 3 uger men siden siger den sidst lev synet 08 så findes der ikke

Min er synet 27/1 - den er der.

--
vh
Torben

Fra : ib tinning

Dato : 03-03-10 20:47

> Min er synet 27/1 - den er der.
>
> --
> vh
> Torben

så er jeg spændt på hvor længe der går før min kommer med

mvh Tinning

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-03-10 09:54

ib tinning wrote:

> så er jeg spændt på hvor længe der går før min kommer med
>
> mvh Tinning

Det kan måske afhænge af synsstedet - hvis ikke de alle er online til
den centrale database (skats?) nu. Jeg fik min synet hos et selvstændigt
enkeltmandsfirma.

--
vh
Torben

Fra : Leo Jensen

Dato : 17-03-10 04:55

On 4 Mar., 09:54, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Det kan måske afhænge af synsstedet - hvis ikke de alle er online til
> den centrale database (skats?) nu. Jeg fik min synet hos et selvstændigt
> [...]

Jeg fik den store vogn synet i fredags og den er på siden nu. Måske
har den været der før, jeg har ikke cheket før nu. Synstedet er et
lille 2-mands uafhængigt sted.

Leo

Fra : ib tinning

Dato : 17-03-10 12:20

Jeg fik den store vogn synet i fredags og den er på siden nu. Måske
har den været der før, jeg har ikke cheket før nu. Synstedet er et
lille 2-mands uafhængigt sted.

Leo

min er så ikke kimmet med endnu men det går nok . jeg undre mig bare over
hvad sådan en side kan bruges til når det tager så længe at få den opdateret

Tinning

Fra : Ivar

Dato : 26-02-10 11:02

ib tinning skrev:

> jeg mindes at have set det for nogle år siden men kan ikke finde siden igen
> så håber at nogle der ude kan hjælpe os

Ja, før markedet blev liberaliseret kunne man gå ind på bilsyn.dk,
og se synrapporten for de enkelte biler. Det kan man ikke mere.

Ivar Magnusson