"Køretur" i en Peterbilt 379??
Fra : Lars Hansen

Dato : 25-02-10 20:35

Hejsa

Da jeg er "snublet" foran kæresten og hun udnyttede chancen til at sige
"Ja", tjaaaaaa så er der jo ikke så meget at gøre....

Jeg har altid haft en drøm om at komme ud at køre i sådan en Peterbilt 379,
og jeg er rimeligt sikker på at kæresten godt kunne se det "fede" i at blive
hentet i sådan en efter vielsen på rådhuset.

Det er i Lejre Kommune og drejer sig om en tur på allerhøjest 20 kilometer.
Nogen der kender til at der skulle være en sådan Peterbilt 379 på Sjælland
og hvor ejeren har lyst til at tjene lidt på sådan en tur??

Mvh
Lars Hansen

Fra : Rosendal

Dato : 25-02-10 20:46

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der kender til at der skulle være en sådan Peterbilt 379 på Sjælland
> og hvor ejeren har lyst til at tjene lidt på sådan en tur??

Du kan jo prøve at spørge Kim Ancker om du kan få en tur i den her:
http://www.missancker.dk/

Og tillykke med det forestående bryllup.

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-02-10 21:00

"Rosendal" <nobody@nowere.com> skrev i en meddelelse

> "Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse

> Du kan jo prøve at spørge Kim Ancker om du kan få en tur i den her:
> http://www.missancker.dk/
>
> Og tillykke med det forestående bryllup.

Takker, jeg har faktisk lige for et sekund siden sendt "Miss Ancker" en
mail...

Lars Hansen

Fra : sode

Dato : 26-02-10 00:27

De her drenge ka' osse http://www.us-truck.dk/English.html
Tillykke med "modet"
VH/sode

Fra : Møller

Dato : 26-02-10 13:21

Den Thu, 25 Feb 2010 20:45:59 +0100 skrev Rosendal:

> Du kan jo prøve at spørge Kim Ancker om du kan få en tur i den her:
> http://www.missancker.dk/
>
> Og tillykke med det forestående bryllup.

Også mit forslag,
Samt:
http://www.sundahltrucks.dk
Udlejning:
http://www.sundahltrucks.dk/20292526
men hvorfor ikke købe denne:
http://www.sundahltrucks.dk/20292533
Så har du også ekvipagen til bryllupsrejsen, måske kan den lejes, PS husk
alm. lille kørekort er ikke nok

//Møller