Ihjelkeld skrev:
> Ja da se f.eks. her
>
http://www.louis.de/_201a15488436016524274aa6d5aa1bc198/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=280&wgr=538&list_total=7&anzeige=0&artnr_gr=10035350 Keld"René" <rlysbjerg@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:4b855a98$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...> hej> en af mine kammerater har en kawasaki zx9 ninja fra 1996 som trænger til> nye tændrørs hætter, men disse kan tilsyneladende kun fåes som originaleog> vist temelige dyre, kan han skifte dem ud men nogle "almindelige" ???>> Biker hilsen Rene Rasmussen> NO CLUB NO RULES>
http://biker-rene.zxq.net/>
>
Louis er bøvlet at linke til
Men sikkert nogle NGK-hætter, ikke?
I det der efterhånden er blevet til de gode gamle dage, hvor alle
motorcykler var luftkølede, sad tændrørene frit fremme mellem
topstykkets køleripper. På nutidens vandkølede motorer sidder tændrøret
dybt nede i sit eget hul og de originale tændrørshætter dækker effektivt
af for indtrængen af vand, hvilket de klassiske NGK-hætter ikke gør.
Selvom pågældende (gummi-)afblænding er løst monteret på den originale
(plast-) hætte, kræver det at en uoriginal hætte både har højden og
diameteren at skulle matche
--
Armand.