margin over overskrifter
Fra : Jan Støiberg Nielsen

Dato : 24-02-10 08:55

Hej

Hvis jeg starter en side med eksempelvis:
<h1>Velkommen</h1>
Og jeg i mit css har følgende definition:
body{background-color: #ffffff;}
h1{background-color: #000000;}
Så vil siden bestå af et hvid stykke for oven, og under den et
sort stykke med teksten "Velkommen". Og resten af siden vil være
hvid.

Er der nogen der kan sige mig hvordan jeg slipper af med det
hvide stykke over overskriften?
(Jeg ved godt jeg bare kan lave en <div>).
Der må jo være et eller andet i html & css der definerer dette
stykke. Hvis jeg bare skriver en tekst, så lægger den sig jo helt
oppe i øverste vestre hjørne.

På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 24-02-10 08:58

Følgende er skrevet af Jan Støiberg Nielsen:

body { margin : 0px;}

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Jan Støiberg Nielsen

Dato : 03-03-10 09:02

Birger Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Følgende er skrevet af Jan Støiberg Nielsen:

> body { margin : 0px;}
>
> Birger
>
> --
> http://varmeretter.dk - billig, sund og hurtig mad