Beocom 6000 kan ikke finde basen
Fra : kiig

Dato : 04-08-01 09:32

Min Beocom 6000 løb tør for strøm (ligesom sådan en nu gør), - men ville
ikke tænde selv efter 30 minutter i basen. Hev batteriet af og på, -
ingen ændring. Så lod jeg den stå natten over, - og så var den tændt
næste morgen,- men var ikke tilmeldt. Så prøvede jeg at følge
vejledningen, -trykkede på basen, - forsøgte at tilmelde, uden held.
Afmeldte håndsættet/slettede håndsættet, - slukkede og tændte basen, hev
batteriet af håndsættet igen, - og lige meget hvad jeg gør så finder den
ikke basen. Den forsøger at basen automatisk når jeg nu sætter
håndsætten i basen, - men den finder aldrig noget.

Kan nogen hjælpe ?

Kim Igel.

http://www.kandu.dk/

Fra : Dan

Dato : 04-08-01 13:35

> [...]
> ikke basen. Den forsøger at basen automatisk når jeg nu sætter
> håndsætten i basen, - men den finder aldrig noget.

Har selv prøvet det samme, og de først gange jeg prøvet at tilmelde
telefonen til basen ville den heller ikke, men efter 3-4 forsøg kom den.
Held og lykke.

Dan...

Fra : Lars Nielsen

Dato : 06-08-01 20:41