Slut med gætterier og rygter-Saab
Fra : thl

Dato : 23-02-10 18:55

Nu kommer det fra kilden selv

http://kortlink.dk/gm/7g6p

Fra : Henrik B.

Dato : 23-02-10 11:19

On 23 Feb., 18:55, "thl" <lykkeb...@hotmail.com> wrote:
> Nu kommer det fra kilden selv
>
> http://kortlink.dk/gm/7g6p

Tro ikke at det derved er slut.
Frank, Ekko m.fl. skal nok brygge videre på deres "historier". F.eks.
er Antonov (den russiske bank-ejer) jo korrupt ud over alle grænser.
Ikke at der findes nogen beviser, men avisen skriver det, og så passer
det jo. Og Saab har fået pengene af denne "gangster". Det står i
avisen, så passer det jo. Så at pengene kommer fra hans banker er
utænkeligt. Nej, de kommer DIREKTE fra mandens kul sorte pung...
Fortsæt selv...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-10 23:03

"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i en meddelelse

Tro ikke at det derved er slut.
---
Det er starten på enden, som jeg har beskrevet tidligere.
---
[...]

"det svenske sikkerhedspoliti satte en stopper for købet på grund af
Antonov-gruppens angivelige hvidvaskning af penge."
Så det er ikke 'min historie' at manden muligvis er kriminel. Under alle
omstændigheder,
så er han en mand man vil holde mere end almindeligt godt øje med.
---

[...]

Antonovs pengekiste beror sikkert på kriminalitet og
når alt er faldet til ro, så kommer skeletterne frem OG
så er SAAB fortid.

Fra : Klaus D. Mikkelse

Dato : 24-02-10 06:18

">>Eque<<" skriver:

> Antonovs pengekiste beror sikkert på kriminalitet

"Beror sikkert"?

Altså nu gætter du, men var det ikke dig der i en anden tråd skrev:

"Netop derfor jeg kun udtaler mig om noget jeg ved noget om
og kunne ikke drømme at blande mig, hvis jeg var på usikker grund."

Er du snart færdig med at gøre dig selv til grin, eller skal vi helt
ned på gulvet og rulle rundt endnu engang over dine latterlige
udtalelser?

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-10 23:09

"Klaus D. Mikkelse" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.de> skrev i en meddelelse
>">>Eque<<" skriver:

> "Beror sikkert"?

Ja. Iflg. FBI, CIA mv...)
Ikke noget jeg finder på desværre.

> Altså nu gætter du, men var det ikke dig der i en anden tråd skrev:
>
> "Netop derfor jeg kun udtaler mig om noget jeg ved noget om
> og kunne ikke drømme at blande mig, hvis jeg var på usikker grund."

Naturligvis.
Selv FBI, CIA mv. er godt nok til mig...

> Er du snart færdig med at gøre dig selv til grin, eller skal vi helt
> ned på gulvet og rulle rundt endnu engang over dine latterlige
> udtalelser?

Haha..du troede nok du fik et point.
Jeg gentager, FBI, CIA mv. er kilder
jeg valgte at læne mig op ad i denne omgang...
Stik den inden du forsøger at rejse dig igen...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-02-10 23:13

">>Eque<<" skriver:

> Ja. Iflg. FBI, CIA mv...)
> Ikke noget jeg finder på desværre.

Tag dig dog sammen mand.
Du render med rygter om noget der er "sikkert".

Saddam havde også masseødelæggelsesvåben i følge selvsamme kilder.

_HELT_ sikkert!

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 23-02-10 15:19

On 23 Feb., 23:02, ">>Eque<<" <-> wrote:

> [...]
> Antonov-gruppens angivelige hvidvaskning af penge."
> Så det er ikke 'min historie' at manden muligvis er kriminel. Under alle

Har du overhovedet et gram af forståelse af ordet "angiveligt"? Jeg
tvivler. Trods dine udtalelser om "viden" inden du taler, har du endnu
en gang modbevist dig selv...

> Antonovs pengekiste beror sikkert på kriminalitet og
> når alt er faldet til ro, så kommer skeletterne frem OG

"SIKKERT på kriminalitet". Kan du selv høre, hvor tåbelig det
"alvidende" Ekko lyder? Nå ikke? Det have jeg skam heller ikke regnet
med. Og du har heller ikke fattet at det er banker som har udlånt
pengene...

EOD overfor dig, da jeg ikke gider alt dit ligegyldige gylle...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-10 22:59

Har du overhovedet et gram af forståelse af ordet "angiveligt"? Jeg
tvivler. Trods dine udtalelser om "viden" inden du taler, har du endnu
en gang modbevist dig selv...
-------------
Når svensk sikkerhedspoliti bare antyder tvivl om deres lødighed,
så anser jeg kilden for at være rigelig god nok for mig.
Og en angivelse er bedre end ingenting.
Der går oftes ikke røg af en brand osv.
------------
> Antonovs pengekiste beror sikkert på kriminalitet og
> når alt er faldet til ro, så kommer skeletterne frem OG

"SIKKERT på kriminalitet". Kan du selv høre, hvor tåbelig det
"alvidende"
----------
Når svensk sikkerhedspoliti er blandet ind i sådanne sager
med sådanne fyre, så lyser alle alarmer og SIKKERT et
ikke et helt forkert ord at bruge i dên sammenhæng.

----------

>Ekko lyder? Nå ikke? Det have jeg skam heller ikke regnet
med. Og du har heller ikke fattet at det er banker som har udlånt
pengene...

---------
Hehe. Var det Bagger manden hed ???

---------
EOD overfor dig, da jeg ikke gider alt dit ligegyldige gylle...

Du frygter stadig SAAB's eksistens men jeg kan berolige dig med,
SAAB's endeligt er nærmere end du aner. Nok har Spyker, som
iøvrigt lavede en hestetrukken karet til det hollandske kongehus
et par nye SAAB modeller at 'lege med', men når dêt er ovre,
så slutter festen. Det koster at drive business, selvom man
har en vare som er klar til salg.
Dêt fatter du ikke. Disse modeller er det sidste
du vil få se af SAAB og snart er pengene soldet HELT op.

Fra : KASO

Dato : 23-02-10 23:41

"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

avisen, så passer det jo. Så at pengene kommer fra hans banker er
utænkeligt. Nej, de kommer DIREKTE fra mandens kul sorte pung...

Om ikke andet kan det give lidt kolorit til fabrikkens historie, der jo er
lidt kedelig: Saab har hverken Hitler som initiativtager eller en Henry Ford
med KKK-sympatier i sin forhistorie

(Øvrige mærker har sikkert også deres lig i lasten)

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-10 22:59

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Om ikke andet kan det give lidt kolorit til fabrikkens historie, der jo er
> lidt kedelig: Saab har hverken Hitler som initiativtager eller en Henry
> Ford med KKK-sympatier i sin forhistorie

Fords tanker var blot tanker, nøjagtigt som vi ser
det i moderne politik i dag.
Desuden var artilkerne som blev trykt i avisen
ikke forfattet af Ford selv.

> (Øvrige mærker har sikkert også deres lig i lasten)

Ford har ikke et lig af nævnte karakter i lasten...

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-10 00:14

On 23 Feb., 23:41, "KASO" <S...@nospam.invalid> wrote:

> Om ikke andet kan det give lidt kolorit til fabrikkens historie, der jo er
> lidt kedelig: Saab har hverken Hitler som initiativtager eller en Henry Ford
> med KKK-sympatier i sin forhistorie

Dét kan der være noget om.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-10 23:09

"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i en meddelelse

Dét kan der være noget om.

Egentlig ikke.

Men SAAB er sikkert betalt af mafia-penge.
Det mener CIA, FBI og SÂPO

Fra : Henrik B.

Dato : 26-02-10 02:12

On 25 Feb., 23:09, ">>Eque<<" <-> wrote:

> Ja. Iflg. FBI, CIA mv...)
> Ikke noget jeg finder på desværre.

> Naturligvis.
> Selv FBI, CIA mv. er godt nok til mig...

Nu er dine kilder så ikke FBI, CIA m.v., men derimod pressen! Men det
fatter du selvfølgelig ikke.
Du finder lige en pressemeddelelse, lad os bare sige, fra enten FBI
eller CIA.

--
http://www.saabklub.dk/
FUGM™ – The Trademark of World Class Incompetence.

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-10 18:13

Nu er dine kilder så ikke FBI, CIA m.v., men derimod pressen! Men det
fatter du selvfølgelig ikke.
-
Pressen har skrevet om et dokument af svensk sikkerhedspoliti,
som efterflg. er kontrolleret og fundet troværdige af FBI som stoppede
handlen.
-
Du finder lige en pressemeddelelse, lad os bare sige, fra enten FBI
eller CIA.

-
Jeg skriver tingene som de er.
Det må være din opgave at
finde frem til, om 'historien' er en presse-and
hvilket det naturligvis ikke er.

Fra : Henrik B.

Dato : 26-02-10 02:15

On 25 Feb., 23:09, ">>Eque<<" <-> wrote:

> D t kan der v re noget om.
>
> Egentlig ikke.
>
> Men SAAB er sikkert betalt af mafia-penge.
> Det mener CIA, FBI og S PO

Nej, det mener den del af presse, du læser - tag dig sammen mand!

> Desuden var artilkerne som blev trykt i avisen
> ikke forfattet af Ford selv.

Akkurat som artiklerne om russeren ikke er forfattet af FBI/CIA selv.
Kan du slet ikke set det? Du er en fantast og fornægter...

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-10 18:13

On 25 Feb., 23:09, ">>Eque<<" <-> wrote:

> Men SAAB er sikkert betalt af mafia-penge.
> Det mener CIA, FBI og S PO

Nej, det mener den del af presse, du læser - tag dig sammen mand!

Den del af pressen jeg læser er enig.
Svensk sikkerhedspoliti overgav en rapport til FBI,
og da FBI havde kontrolleret og dermd godkendt
oplysningerne, gav de ordre til GM om at stoppe omgående.

> Desuden var artilkerne som blev trykt i avisen
> ikke forfattet af Ford selv.

Akkurat som artiklerne om russeren ikke er forfattet af FBI/CIA selv.
Kan du slet ikke set det? Du er en fantast og fornægter...

Oplysningerne er fra svens sikkerhedspoliti, kontrolleret af FBI
som efterfølgende valgte at stoppe handlen.
Ganske enkelt, og så kan du danse om grøden
Forløbet er blevet bekræftet af Hans Lindblad, generalsekretær i det svenske
finansdepartement
og det må dermed overordnet set være sandheden.

Kan du finde bevis på det modsatte, så vil jeg omgående ændre mening om dên
sag,
men det blir' vidst ikke nødvendigt.

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-10 02:10

On 26 Feb., 18:13, ">>Eque<<" <-> wrote:

> [...]
>
> Kan du finde bevis på det modsatte, så vil jeg omgående ændre mening om dên
> sag, men det blir' vidst ikke nødvendigt.

Og endnu en gang har det vist sig, at du hopper lige i, med begge ben!
Du fatter simpelthen ikke, at også pressen kører rundt med dig!
FBI har ikke været inde over GM/Saab-handlen. CIA har ikke været inde
over GM/Saab-handlen. SÄPO har ikke været inde over GM/Saab-handlen.
Det har udelukkende Kroll, et privat amerikansk konsulentfirma, som
laver risikovurderinger i forbindelse med større
virksomhedsovertagelser/salg.
Ergo har DU (og Fronken i øvrigt også!) endnu en gang udtalt dig om
noget du ikke aner en skid om.