Bilerne ingen "gad" købe.
Fra : Søren Blom

Dato : 23-02-10 13:50

http://www.dinepenge.dk/bil/artikel/disse-biler-gider-ingen-kobe?page=0%2C0
kan man se en liste af de biler, der ikke var nogen køber til i 2009, men
det er så heller ikke de mest billige, dog er jeg lige tvivlsom over for
listen, selvom oplysningerne er rigtige nok, men i CPH står der tit og ofte
en ASTON MARTIN DB9 ved udenrigs terminalen, jeg er ret sikker på at dens
nummer plade er en årgang 2009

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 23-02-10 15:44

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> listen, selvom oplysningerne er rigtige nok, men i CPH står der tit og
> ofte en ASTON MARTIN DB9 ved udenrigs terminalen, jeg er ret sikker på at

Hej

Artiklen omhandler så vidt jeg kan se, kun solgte _nye_ biler.

Nu er Astonen blevet produceret siden 2004, så den du har set, kan jo være
handlet brugt, og omregistreret. Det er jo en bil i en klasse, hvor der
bliver passet godt på den (jeg ville i hvertfald, hvis jeg havde råd til
een......), så det er nok ikke til at se om den er spritny eller fra 2004!

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Seth

Dato : 27-02-10 10:14

> [...]

> CPH står der tit og ofte en ASTON MARTIN DB9 ved udenrigs terminalen,
> jeg er ret sikker på at dens nummer plade er en årgang 2009

Det handler i højere grad om hvilke biler der rammes af det danske
afgiftsystem på uretfærdig vis.
For mit vedkommende er der en høj procentdel af de viste biler jeg godt gad
at købe...........hvis jeg havde pengene.
_
Seth