GPS holder
Fra : Ukendt

Dato : 23-02-10 08:37

nogen som har løsningen på at få en GBS holder til at side fast.

jeg har en tomtom one (tror jeg) med en holder hvor det er en sugekop som
bare skal trykkes fast.
men det har det med at falde ned.

jeg tror at det er usving i temp som gør det, så har kikket efter en holder
som sætte fast med sugekop, men typen med et lille håndtag til at danne
undertrykket.

nogen ide'er??

mvh

Lars-Ove Madsen

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 23-02-10 09:14

Hej

"lomse.dk" <lomse2lomse.dk> skrev i en meddelelse

> nogen ide'er??

Køb en Brodit holder....

http://www.brodit.se/

Mvh
Hans

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-02-10 13:07

> jeg har en tomtom one (tror jeg) med en holder hvor det er en sugekop som
> bare skal trykkes fast.
> men det har det med at falde ned.

Giv sugekoppen en klat silikone, så bliver den der. (ikke sanitetssilikone
der hærder)

Kim