Skør Svensk film og en sejlbåd og en famil~
Fra : blueocean

Dato : 22-02-10 15:47

Hej

For mange år siden blev der på svensm TV sendt en række film om
sejlads bla. en og bådrace på GøtaElven til stockholm eller omvendt ?,
og så var der en film om en levering af en meget stor motoryach og en
lille motorbåd, det gik grueligt galt med den stor båd, MEN den jeg
søger er den med en famile der får en sejlbåd og de skal sejle på feie
i den der sker rigtig mange ting (sjove), i den film, på et tidspunkt
sætter bådens sig fast i en jernbane bro med masten stikkende op
gennem skinnerne og......gæt selv, og manden får konen hængt ud på
bommen (Konen er meget stor) får at krænge båden over. Jeg har ikke
set den siden (nok 20 år siden ) ER der nogen som ved mere om den ,
evt. ligger inde med den eller ved hvor den kan lånes fra, måske også
ved hvad den hedder.

Gert

Fra : Herman Persson

Dato : 23-02-10 07:07

http://shopping.kelkoo.dk/ssc-149201-amat%F8rer-s%F8s.html

Det var en pragtfuld film med Stig Helmer og ham nordmanden.
En slags fortsættelse af selskabsrejsen.

--
Hilsen Herman.
Mr.ManHÅSmail.dk

Fra : HO

Dato : 23-02-10 07:33

http://www.gucca.dk/dvd-film/selskabsrejserne_3117.php
er vist den rigtige link
mvh
Hans

Fra : SørenH

Dato : 23-02-10 11:58

Ska vi gøre medlemsservicen helt perfekt, så skal det tilføjes, at den
også kan lånes på biblioteket som DVD, - se bibliotek.dk og søg på DVD
og Amatører til Søs
Og jo, den var ret sjov, men om den holder humoren i dag er et godt
spørgsmål.
Vinterhilsen
SørenH
s/y Marie af Næstved

Fra : Lars Kristensen

Dato : 24-02-10 18:30

blueocean wrote:
> [...]
> set den siden (nok 20 år siden ) ER der nogen som ved mere om den ,
> evt. ligger inde med den eller ved hvor den kan lånes fra, måske også

Original titel: SOS - En segelsällskapsresa
Engelsk title: S.O.S.: Swedes at Sea
Dansk title: Amatører til søs

http://www.imdb.com/title/tt0096022/

- Lars