Nogle nyheder fortælles ikke
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-02-10 08:20

Den kristne ugeavis www.udfordringen.dk skriver i deres leder
(torsdag den 18. februar 2010, side 6)

http://udfordringen.dk/art.php?ID=17244

=== citat start ===

Nogle nyheder fortælles ikke

Verdslige medier undgår ofte at fortælle de gode historier, som
bekræfter den kristne tro.

Kan du huske den mand på Haita, som blev reddet ud af de
sammenstyrtede murbrokker - efter fire uger? Han havde ligget
begravet fra jordskælvet den 12. januar til den 8. februar. Selvfølgelig
var han udhungret og dehydreret. Men utroligt nok i live. Hvad var
hemmeligheden?
Hans egen forklaring - som de verdslige medier ikke bringer - er,
at der var en mand i hvidt, som bragte ham noget vand gang ...

=== citat slut ====

Desværre er resten af teksten ikke tilgængelig lige nu for gratisbrugere.
Kanske resten frigives senere, for det er i hvert fald nogle ret interessante
vidnesbyrd, der nævnes ...

With kind regards,
Last OUTPUT: 10621 news:4b817d5e$0$281$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10622

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 22-02-10 18:32

Jesus-loves-you skrev:
> [...]
> Hans egen forklaring - som de verdslige medier ikke bringer - er,
> at der var en mand i hvidt, som bragte ham noget vand gang ...

Hvordan kan så være dehydreret?
Og mon ikke man kan komme til hallucinere,
når man er i en situation som manden, du
nævner? Og vil sådanne hallucinationer
ikke basere på mandens forhistorie, måske
som troende kristen?
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk
..

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-02-10 20:03

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:4b82bf9c$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> når man er i en situation som manden, du
> nævner? Og vil sådanne hallucinationer
> ikke basere på mandens forhistorie, måske

Sikkert nok, men alene den kendsgerning, at manden har overlevet i hele
4 uger, giver stof til eftertanke, fordi man "normalt" regner med, at folk
næppe kan overleve ret meget mere end 72 timer!

http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10623

Fra : tkruse

Dato : 24-02-10 17:41

On 22 Feb., 18:32, Jørgen Farum Jensen <jfjen...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> når man er i en situation som manden, du
> nævner? Og vil sådanne hallucinationer
> ikke basere på mandens forhistorie,  måske

min kat kan give mig små medeleser igennem muren
et lille syn om at jeg har glemt at lukke den ind
og jeg er ikke dehydreret

Fra : TMus

Dato : 14-03-10 12:03

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote in

> Hans egen forklaring - som de verdslige medier ikke bringer - er,
> at der var en mand i hvidt, som bragte ham noget vand gang ...

Alligevel vildt at en murerarbejdsmand har været så standhaftig med
vandleverencerne.

-TMus

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-03-10 12:20

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:hltb6d$1pn$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Resten af teksten er nu i blevet frigivet:

http://udfordringen.dk/art.php?ID=17244

=== citat start ===

Nogle nyheder fortælles ikke

Af redaktør Henri Nissen

[...]

der var en mand i hvidt, som bragte ham noget vand gang på gang.
Hvad var det mon for en skikkelse i hvidt?

Ja, ifølge det materialistiske verdenssyn, som hele den vestlige verden
ligger under for, så findes der jo ikke andet, end det vi kan måle og veje.
Så man klipper mandens egen overnaturlige forklaring - og erfaring - væk.

Allerede en uge efter jordskælvet blev en lille dreng gravet fri. Også han
forklarede, at en mand med hvidt skæg havde givet ham vand og mad og
beroliget drengen med, at han ville blive fundet og reddet.

Men det fik vi heller ikke at vide.

Ifølge en nødhjælpsarbejder, som vendte tilbage til New York, havde manden
også sagt til drengen, at jordskælvet var det første. Der ville komme flere andre
steder. For manden med skæg ville snart komme tilbage...

Ifølge Rolf Slot Henriksen store undersøgelser af nærdødsoplevelser (i bogen
"Der er mere mellem himmel og jord") beretter ca. 1/3 af de nærdøde også
om negative oplevelser, som dæmoner og helvede. Men selv om forfatteren
også plejer at nævne det, når han interviewes, så udelades disse oplysninger
som regel i bladene.

Det er derfor, der er brug for medier som Udfordringen. Der er brug for, at vi
allesammen fortæller om den virkelighed, der bevidst ignoreres i det vestlige
samfunds redigerede virkelighed.

For at mennesker må kende sandheden - før Han kommer tilbage.

Tilføjet til udfordringen.dk: 17.02.2010, 12:21
Artiklen bragt i Udfordringen uge 7/2010

=== citat slut ====

Yderligere *stof til eftertanke* gav det derfor også (på baggrund af) ...

Ifølge en nødhjælpsarbejder, som vendte tilbage til New York, havde manden
også sagt til drengen, at jordskælvet var det første. Der ville komme flere andre
steder. For manden med skæg ville snart komme tilbage...

.... da følgende jordskælv indtraf få dage derefter: