E-Mail
webnoob 5265
Agent *.DAT-filer
Fra : *Xray

Dato : 04-08-01 09:29

Hey...

Mine Dat-filer fylder samlet i ca. 800 Mb i Agent (!) Nogen der har nogle
tips til hvordan man mindsker størrelsen på dem?

--

Regardz
* Xray

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-08-01 10:06

Isang tao pinangalanan *Xray nagsulat :

>Hey...
>
>Mine Dat-filer fylder samlet i ca. 800 Mb i Agent (!) Nogen der har nogle
>tips til hvordan man mindsker størrelsen på dem?

Brug agenthjælp og søg på "Purging messages". Der er en meget grundig
forklaring på dit problem.
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : CHRistian

Dato : 04-08-01 15:13

Claus Frørup <claus@froerup.dk>'s posting:

>Brug agenthjælp og søg på "Purging messages". Der er en meget grundig

+ reglmæssig brug af File/Compact database (evt. sat til autoamtisk
at compatce ved X% spild).

--
Den første Agent opgradering af de kommende:

Fra : *Xray

Dato : 05-08-01 00:50

"CHRistian" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse

> + reglmæssig brug af File/Compact database (evt. sat til autoamtisk
> at compatce ved X% spild).

Tak det hjalp væsentligt =)

*Xray