svinghjulsmusik søges
Fra : Ralph

Dato : 21-02-10 17:50

For en 5-10 år siden var der et hit hvor rytmen markeredes med et svinghjul
der aldrig rigtigt kommer igang, jeg MENER at huske at der kun var vokal og
svinghjul, men er ikke sikker. Engelsksproget, svinghjulet "hviner" lidt, og
det kommer aldrig igang. Det kan meget vel være at det var Stenstrop &
partners (P3) der lancerede det - og det kan også godt være at det aldrig
kom videre end til det program.

--
Ralph

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-02-10 19:19

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kan meget vel være at det var Stenstrop & partners (P3) der lancerede
> det - og det kan også godt være at det aldrig kom videre end til det

Nej, det må vi da ikke håbe.
Det lyder som noget traditionelt P3-agtigt noget, med det der "hviner" og
"svinghjul".

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-02-10 19:29

<http://www.youtube.com/watch?v=38j-i8jH7xk>

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-02-10 15:59

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> <http://www.youtube.com/watch?v=38j-i8jH7xk>

Kan det være dette stykke musik. Den har vist været spillet på P3

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-02-10 16:00

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> svinghjulet "hviner" lidt, og det kommer aldrig igang.

Kan det være det her stykke musik. :
http://www.youtube.com/watch?v=ABBNkNpIpW8

Hilsen Åge

Fra : Ralph

Dato : 22-02-10 22:39

> For en 5-10 år siden var der et hit hvor rytmen markeredes med et
> svinghjul

Beklager, men det var ikke det jeg søgte, færre bpm....

--
Ralph