fastfrosne både i Bork havn, kan de klare ~
Fra : Søren

Dato : 21-02-10 17:58

Vi var på Ringkøbing fjord med bilen og 40 cm tyk is ret sjovt

Men der lå 15 både fast i isen, kan de holde til det??

se lige billedet her. Parkering i havnen
http://www.flickr.com/photos/kajaksalg

Fra : Ole Pagh

Dato : 21-02-10 18:29

Søren har bragt dette til os:

> Men der lå 15 både fast i isen, kan de holde til det??

Ja, hvis man jævnligt tilser dem og i øvrigt sørger for at der ikke
sker frostsprængning af søventiler m.v.

Der er skrevet tonsvis af indlæg om emnet i de seneste måneder. Kig
tilbage i emnerne og du skal finde.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : HO

Dato : 22-02-10 07:09

"Søren" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Vi var på Ringkøbing fjord med bilen og 40 cm tyk is ret sjovt
>
> Men der lå 15 både fast i isen, kan de holde til det??
>
> se lige billedet her. Parkering i havnen
> http://www.flickr.com/photos/kajaksalg
Hej
kanon foto af bilen ved siden af båden.
Må man sakse dit foto, og lægge den op på nettet på min site?
MVH
Hans Olsen

Fra : Søren

Dato : 22-02-10 21:04