Så blev Deoen solgt
Fra : Benny

Dato : 21-02-10 13:30

Nåh nej.

Solgte dækkene og gav bilen oven i som gave.

Og konen fik hendes ønskebil (næsten).

Benny

Fra : KT

Dato : 21-02-10 21:46

"Benny" <hojvaelde@gmail.com> wrote in message
Nåh nej.

Solgte dækkene og gav bilen oven i som gave.

Og konen fik hendes ønskebil (næsten).

Overtog konen elskerindens bil - eller hvad mener du?

Knud

Fra : Benny

Dato : 22-02-10 02:01

> Overtog konen elskerindens bil - eller hvad mener du?

Nej. Bilen var en gammel Deo 1,8 fra 1996 der trængte til en kraftig
hjælpende hånd. Dækkene solgte jeg for 5000 og bilen for 1500, eller
omvendt .

Konen har de sidste par måneder kravlet ud af deoen pga. meget dårlig
ryg, og lægerne siger at det bare bliver værer (37 år og slidgigt i
ryggen).

Hun ville have en Berlingo med der satte jeg grænsen. Vi fik en Toyota
Yaris Verso. Den er godt nok 10 år gammel, men har ry for at være mega
drift sikker. De er dyre i forhold til størrelsen (70000 kr), men det
er man klar over når man siger Toyota.

Benny

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 22-02-10 10:18

On Mon, 22 Feb 2010 01:00:59 -0800, Benny wrote:

> [...]
> Yaris Verso. Den er godt nok 10 år gammel, men har ry for at være mega
> drift sikker. De er dyre i forhold til størrelsen (70000 kr), men det er

Til lykke med bilen, men jeg tror nu bare at KT gjorde sig lystig over at
du skriver på jysk... Så han tog hans tastatur og skrev hans skriv.

Forresten, biler er generelt skidt for ryg og led. Har I kik på noget
muskeltræning? (Ikke at jeg er nogen ekspert.)

Fra : Benny

Dato : 23-02-10 00:28

On 22 Feb., 10:18, Peter Dalgaard <p.dalga...@biostat.ku.dk> wrote:

> [...]
>
> Forresten, biler er generelt skidt for ryg og led. Har I kik på noget
> muskeltræning? (Ikke at jeg er nogen ekspert.)

Træning. Oh Ja. Hjælper lidt.

CT skanningen sagde slidgidt i en del lændehvivler. Av av.

Benny