SAAB til russerne
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-10 15:10

Kan se svindleren som skød penge i Spyker vil gøre SAAB stor i russerland.
Så må vi se hvor længe pengene rækker og ballet er slut prut forbi.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-02-10 15:23

">>Eque<<" <-> skrev i meddelelsen

> Kan se svindleren som skød penge i Spyker vil gøre SAAB stor i russerland.
> Så må vi se hvor længe pengene rækker og ballet er slut prut forbi.

Here we go again, Olesen

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-10 18:14

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
>">>Eque<<" <-> skrev i meddelelsen

> Here we go again, Olesen

Naturligvis.
En svindler står bag SAAB, det
kan kun ende galt.
Og det er alle godt klar over og
det blot er et spørgsmål om tid...

Fra : Ivar

Dato : 21-02-10 22:57

> En svindler står bag SAAB, det
> kan kun ende galt.

Nå.

> Og det er alle godt klar over og
> det blot er et spørgsmål om tid...

Det er ret væsentlig om det er om 2 måneder eller om 200 år.
Med andre ord, hvem pokker tror du er interesseret i at
læse dine løse påstande.

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-10 23:03

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ret væsentlig om det er om 2 måneder eller om 200 år.
> Med andre ord, hvem pokker tror du er interesseret i at
> læse dine løse påstande.

Dem som ser realiteterne HELT og DYBT i øjnene
hvilket er de færreste i denne gruppe

Alene udsag som disse:

"Antonov forsøgte inden jul at købe Saab, men det svenske sikkerhedspoliti
satte en stopper for købet
på grund af Antonov-gruppens angivelige hvidvaskning af penge."

"Han vil desuden åbne en regulær fabrik i Rusland, så nogle af bilerne kan
produceres der i stedet for i Sverige."

"Antonov er på grund af anklager om økonomisk kriminalitet forhindret i selv
at være direkte ejer af det nye selskab, Saab Spyker, men han har lånt det
lille hollandske selskab Spyker penge til at købe Saab, og er parat til at
indtræde som officiel ejer, hvis anklagerne mod ham bliver droppet."

-med andre ord, så fører de sig frem på tynd is og alt for tunge, men usikre
ord og inden et år er pengene opbrugt.

Fra : Henrik B.

Dato : 22-02-10 00:28

">>Eque<<" <-> skrev i meddelelsen

> Dem som ser realiteterne HELT og DYBT i øjnene
> hvilket er de færreste i denne gruppe

*ROFL* Hvor du så er den sidste...

> Alene udsag som disse:

Tror du også på alt hvad du læser i Anders And bladet?

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : KASO

Dato : 22-02-10 09:08

>">>Eque<<" <-> skrev i meddelelsen

> *ROFL* Hvor du så er den sidste...

> Tror du også på alt hvad du læser i Anders And bladet?

I forhold til visse dele af pressen, har Anders And bladet faktisk en
temmelig høj troværdighed

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-10 21:45

>">>Eque<<" <-> skrev i meddelelsen

> *ROFL* Hvor du så er den sidste...

Jeg siger kun noget når jeg ved jeg har ret.
Det er hele forskellen på eks. dig og mig.

> Tror du også på alt hvad du læser i Anders And bladet?

Hvis det er verificeret andre steder, så skal det ha' en chance
for at blive vejet og vurderet.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-02-10 22:44

">>Eque<<" skriver:

> Jeg siger kun noget når jeg ved jeg har ret.

Hvorfor er det så at du siger at din Sierra er i mint condition?

Klaus

Fra : Ivar

Dato : 22-02-10 22:54

> Jeg siger kun noget når jeg ved jeg har ret.

Den bemærkning efterlader kun to muligheder, enten er
du et geni, eller mangler du dømmekraft.

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-10 23:03

> Den bemærkning efterlader kun to muligheder, enten er
> du et geni, eller mangler du dømmekraft.

1) geni ? Mindre kan gøre det.
2) god dømmekraft ? Præcis !

Fra : Ivar

Dato : 24-02-10 10:07

> 1) geni ? Mindre kan gøre det.

Der har endnu ikke eksisterert et menneske, der ikke har taget
fejl. Du mener dog at du et sådan eksemplar. Hvis det er rigtigt
må du være et super-geni, mindre kan ikke gøre det.

> 2) god dømmekraft ? Præcis !

Et udsagn passer fint til en der ikke har ret meget dømmekraft.
Som når løgneren siger, at han aldrig lyver.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-10 22:59

> Der har endnu ikke eksisterert et menneske, der ikke har taget
> fejl.

Vedkommende har i såfald sværmet om et emne,
vedkommende var usikker i.

> Du mener dog at du et sådan eksemplar. Hvis det er rigtigt
> må du være et super-geni, mindre kan ikke gøre det.

Jo, jeg kan sagtens nøjes med at være
et trin neden under det der i normal tale
anses værende et geni.

> Et udsagn passer fint til en der ikke har ret meget dømmekraft.
> Som når løgneren siger, at han aldrig lyver.

Jeg hverken lyver eller drikker.

Fra : Ivar

Dato : 26-02-10 11:05

> Jeg hverken lyver eller drikker.

Nå, det er ikke forklaringen.

Ivar Magnusson

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-02-10 16:23

Ivar skriver:

> Nå, det er ikke forklaringen.

Nej TEC2000. Gør alle overflader så glatte at intet hænger ved.

Klaus

Fra : Kent Friis

Dato : 26-02-10 16:53

Den Fri, 26 Feb 2010 16:22:44 +0100 skrev Klaus D. Mikkelsen:
> Ivar skriver:

> Nej TEC2000. Gør alle overflader så glatte at intet hænger ved.

Så du siger han har hældt det i øret? (ind af det ene og ud af det
andet).

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-02-10 17:04

On 26 Feb 2010 15:52:56 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Så du siger han har hældt det i øret? (ind af det ene og ud af det
>andet).

>--

*LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-02-10 18:38

Kent Friis skriver:

> Så du siger han har hældt det i øret? (ind af det ene og ud af det
> andet).

Nej drukket det.

Klaus

Fra : Kent Friis

Dato : 26-02-10 18:44

Den Fri, 26 Feb 2010 18:37:47 +0100 skrev Klaus D. Mikkelsen:
> Kent Friis skriver:

> Nej drukket det.

Så det er indersiden af maven der er så glat at intet hænger ved? Mit
gæt var ellers indersiden af hovedet.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-02-10 18:55

Kent Friis skriver:

> Så det er indersiden af maven der er så glat at intet hænger ved? Mit
> gæt var ellers indersiden af hovedet.

Det er i hele systemet, alt roder rundt, derfor kommer der nogen gange
noget ud i den forkerte ende.
Det der skulle have været ned/bagud, ender i hovedet og ud genenm
fingrene.

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-10 18:14

> Nå, det er ikke forklaringen.

Du bør faktisk finde på noget bedre
hvis du har muligheden for det.

Fra : Ivar

Dato : 27-02-10 00:22

> Du bør faktisk finde på noget bedre
> hvis du har muligheden for det.

Hvad skal man sige til en, der altid har ret?

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-10 08:50

> Hvad skal man sige til en, der altid har ret?

Det må du selv overveje for jeg er nærmest
ret ligeglad med hvad du eller går og hygger dig med...

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-10 12:10

On 24 Feb., 19:36, "Mogens \(K\)" <nyhedsgrupperFJ...@DETTEjubii.dk>
wrote:

> ROFLMAO

*ROTFLMAO*

--
http://www.saabklub.dk/
FUGM™ – The Trademark of World Class Incompetence.

Fra : Volger Garfield

Dato : 24-02-10 20:54

Øv, du kom først

ROTFLMAOASTC

Volger

Fra : Henrik B.

Dato : 22-02-10 13:57

On 22 Feb., 21:45, ">>Eque<<" <-> wrote:

> Jeg siger kun noget når jeg ved jeg har ret.
> Det er hele forskellen på eks. dig og mig.

Det at du kan komme med ovenstående udsagn, vidner om at du er uden
for pædagogisk rækkevidde.
Tjah, alt i alt bekræftes vi endnu engan i, at du er en "troll".

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-10 22:36

"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 22 Feb., 21:45, ">>Eque<<" <-> wrote:

> Jeg siger kun noget når jeg ved jeg har ret.
> Det er hele forskellen på eks. dig og mig.

> Det at du kan komme med ovenstående udsagn, vidner om at du er uden
> for pædagogisk rækkevidde.

I de debatter jeg har ført, har jeg altid vundet.
Sådan er dêt.
At du og dine så har forsøgt med alle billige tricks
at være på tværs, det viser blot i indeholder samme
simple gener.

> Tjah, alt i alt bekræftes vi endnu engan i, at du er en "troll".

Nu skriver du igen "vi"...jeg kan som altid
tale for mig selv modsat så mange andre som
blir' rygklappet af een fra samme kuld...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-02-10 22:48

">>Eque<<" skriver:

> I de debatter jeg har ført, har jeg altid vundet.

ROFL.....

Klaus

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 22-02-10 23:26

On Mon, 22 Feb 2010 22:35:45 +0100, ">>Eque<<" <-> wrote:

>"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i en meddelelse

>I de debatter jeg har ført, har jeg altid vundet.
Det er kun fordi folk opgiver at debaterer med dig, det er jo håbløst,
du er så langt ude at du ikke kan nås.

/Hans

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-02-10 23:13

"Hans Kjærgaard" skriver:

> Det er kun fordi folk opgiver at debaterer med dig, det er jo håbløst,
> du er så langt ude at du ikke kan nås.

For meget TEC2000 skulle give disse bivirkninger.

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-10 23:03

"Hans Kjærgaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er kun fordi folk opgiver at debaterer med dig, det er jo håbløst,
> du er så langt ude at du ikke kan nås.

Det handler om jeres tynde argumenter som MÅ slippe op
før eller siden når jeg har æltet jer længe nok og i falder fra hianden.
Mellem os to, så er det også blevet en sport for mig
at trykke folk så godt og grundigt på maven de åbner op
og langt om længe viser hvad de reelt indeholder.
Og som altid er det varm, ildelugtende luft...

Fra : Volger Garfield

Dato : 24-02-10 17:40

On Tue, 23 Feb 2010 23:02:51 +0100, ">>Eque<<" <-> wrote:

>"Hans Kjærgaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Det handler om jeres tynde argumenter som MÅ slippe op
>før eller siden når jeg har æltet jer længe nok og i falder fra hianden.

Ja ja - "Sikkert"...

>Mellem os to, så er det også blevet en sport for mig
>at trykke folk så godt og grundigt på maven de åbner op
>og langt om længe viser hvad de reelt indeholder.
>Og som altid er det varm, ildelugtende luft...

Fint nok - Der skal jo være (mindst) en prügelknabe i enhver sport, så
du har da din berettigelse i sporten. Helt "sikkert".

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-10 22:59

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja ja - "Sikkert"...

Naturligvis. I har jo givet mig beviset i et par år efterhånden.
Nye rygklappere er muligvis kommet til.

> Fint nok - Der skal jo være (mindst) en prügelknabe i enhver sport, så
> du har da din berettigelse i sporten. Helt "sikkert".

Jeg siger blot tingene som de er, og at 'dommerne'
er uenige vil altid forblive deres problem.

Fra : Henrik B.

Dato : 22-02-10 14:00

On 22 Feb., 09:08, "KASO" <S...@nospam.invalid> wrote:

> I forhold til visse dele af pressen, har Anders And bladet faktisk en
> temmelig høj troværdighed

Så sandt så sandt, desværre...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 22-02-10 14:44

On 22 Feb., 22:35, ">>Eque<<" <-> wrote:

> I de debatter jeg har ført, har jeg altid vundet.
> Sådan er dêt.

Tydeligt eksempel på, hvor barnlig du er - børnehave-niveau.
Vi andre debaterer for at meningsudveksle. Du sidder og lukker vrøvl
ud, for at "vinde". Vor Herre til hest...grow up!

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-10 23:03

Tydeligt eksempel på, hvor barnlig du er - børnehave-niveau.
---
Jeg er sikker i mine sager og det jeg udtaler mig om.
---
Vi andre debaterer for at meningsudveksle. Du sidder og lukker vrøvl
ud, for at "vinde". Vor Herre til hest...grow up!
---
Netop derfor jeg kun udtaler mig om noget jeg ved noget om
og kunne ikke drømme at blande mig, hvis jeg var på usikker grund.
Det er netop selve kernen du lige har berørt.
---

Fra : Klaus D. Mikkelse

Dato : 24-02-10 06:14

">>Eque<<" skriver:

> Jeg er sikker i mine sager og det jeg udtaler mig om.

Såsom når du skriver at din Sierra er i "mint condition"?
Og når du skriver at dit gamle Knald&Luffe er et godt tv?

ROLF!!

Ja, du er nok sikker i din sag, men det er jo kun dig selv der tror på
det....

Klaus

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-02-10 08:37

Klaus D. Mikkelse udtrykte præcist:
> ">>Eque<<" skriver:

> Såsom når du skriver at din Sierra er i "mint condition"?
> Og når du skriver at dit gamle Knald&Luffe er et godt tv?
>
> ROLF!!

Rolf?

ROFL

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Volger Garfield

Dato : 24-02-10 17:40

ROFL?

ROTFL

Volger

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 24-02-10 19:37

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

> ROTFL

ROFLMAO

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-10 22:59

"Klaus D. Mikkelse" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.de> skrev i en meddelelse

> Såsom når du skriver at din Sierra er i "mint condition"?

Det er den.

> Og når du skriver at dit gamle Knald&Luffe er et godt tv?

Det er den.

> ROLF!!

Din indgroede og ægte misundelse ER en hård
belastning for dig.

> Ja, du er nok sikker i din sag, men det er jo kun dig selv der tror på
> det....

Næh. Synsmanden var svært godt tilfreds og sagde
ordret den var sjælden velholdt. Så det passer jo godt
med mine udtalelser.
Og det er jo helt kendt, et flad-tv har svært ved
at gengive et alm. antennesignal/SD-signal.
Man kan jo bare køre en runde hos forhandlerne
og se dem lidt kritisk an.

Fra : Klaus D. Mikkelse

Dato : 25-02-10 23:09

">>Eque<<" skriver:

Hvaaaa, hvornår skal jeg ud af dit killfilter igen, så jeg er fri for
det her pjat med at ændre navn, før du kan se mine indlæg?

> Det er den.

Næh og du har selv leveret beviserne her i gruppen

> Det er den.

I forhold til moderne tv af i dag - nej
(for øvrigt et et tv et "det" og ikke "den").

> Din indgroede og ægte misundelse ER en hård
> belastning for dig.

Hvilken misundelse?

I det tilfælde at jeg ville have en gammel spand at køre rundt i
(Sierra) eller et gammelt lortetv (15+ år gammelt B&O)til at stå i
stuen var problemet da ikke større end at svinge dankortet og så var
den skid slået.

Nu er det bare sådan at jeg forlanger meget mere af både kvalitet,
glæde og oplevelser og derfor har jeg noget der er langt bedre.

Så er der nogen der er misundelig, må det være dig!

> Næh. Synsmanden var svært godt tilfreds og sagde
> ordret den var sjælden velholdt. Så det passer jo godt
> med mine udtalelser.

Korrekt.
Men "sjældent velholdt" gør ikke en bil til "mint condition".

> Og det er jo helt kendt, et flad-tv har svært ved
> at gengive et alm. antennesignal/SD-signal.

Helt derude hvor du bor måske, hvor en standard flad er den vi andre
kunne købe for 6 år siden.

> Man kan jo bare køre en runde hos forhandlerne
> og se dem lidt kritisk an.

Hvilket jeg gjorde for 3 år siden og har stadigvæk et tv der sparker
røv på dit gamle B&O skrammel.

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-10 23:33

>">>Eque<<" skriver:
>
> Hvaaaa, hvornår skal jeg ud af dit killfilter igen, så jeg er fri for
> det her pjat med at ændre navn, før du kan se mine indlæg?

Og nu ligger du ligefrem ned og tikker og ber' )
Tro mig Kludder, jeg skrev min mening om dên sag
for snart et par måneder siden. Husker ikke indholdet
100% ordret, men det var noget med du spilder min tid.

At du nu tigger og ber' om nåde betyder blot,
du vil latterliggøre og nedværdige dig selv idêt
du har et evigt behov for at få revanche.

Du er og blir' en nar som jeg dog husker
jeg skrev. Det stod/står jo helt tydeligt her
et par dage før foråret 2010.

> Næh og du har selv leveret beviserne her i gruppen

Det du i et forsøg på 'come back' kalder 'bevis'
var blot udskift af batteri mv., som jeg gerne
gentager ikke er 'fejl', blot alm. sliddele.

> I forhold til moderne tv af i dag - nej

Jo.

> (for øvrigt et et tv et "det" og ikke "den").

Det hedder "Et tv-apparat" og ikke "En tv-apparat".
Kan blot tilføje, at googler du "for øvrigt", så gir' det
væsentlig færre hits end "i øvrigt"....

> Hvilken misundelse?

Misundelsen !
Dên som har fået dig ned på knæ og be'.
Dên som holder dig ved tasterne

> [...]
> (Sierra) eller et gammelt lortetv (15+ år gammelt B&O)til at stå i
> stuen var problemet da ikke større end at svinge dankortet og så var

Det handler ikke om penge.
Det handler om kvalitet, om kram, om design mv.
Disse kvaliteter gøres ikke op i penge, men om
at færdes i 'miljøet' til dagligt som en helt naturlig ting.
At godset så holder og holder sig GODT er dêt som
nager dig. Du må nøjes med et billigt skrammel flad-tv
som ikke formår at gengive et alm. antennesignal
på forsvarlig vis. Aner ikke hvad du kører rundt i,
men de er helt sikkert et ordinært produkt uden
kvalitet til at være noget særligt.
Min 'spand' får folk til at vende hoveder
det gør din blikspand næppe, uanset hvilke
aluhjul eller vinterdæk...du smider på skidtet.

> Nu er det bare sådan at jeg forlanger meget mere af både kvalitet,
> glæde og oplevelser og derfor har jeg noget der er langt bedre.

Det kan så diskuteres.
FORD som mærke er jo iflg. seneste SBI i toppen.
Du kører mig bekendt ikke rundt i noget som er fra 1986 ??
Så hvad er der at sammenligne direkte ?
Kom med dit skrammel og lad os sammenligne
efter ca. 500.000 km. og små 24 år

> Så er der nogen der er misundelig, må det være dig!
´
Jeg kan købe en ny bil hvornår det skal være.
Kan lægge en udbetaling efter bankens ønske
og ville jeg ha' en ny bil, så ville denne sikkert
være næsten lige så billig at holde kørende som
den gamle. Det handler om bevaringsværdi og
ægte entusiasme, mere end ABS, ESP osv.
Alene benzinudgiften som er den hårdeste post
kan mere end halveres ved køb af ny, så deeet...

> Men "sjældent velholdt" gør ikke en bil til "mint condition".

Jo.

> Helt derude hvor du bor måske, hvor en standard flad er den vi andre
> kunne købe for 6 år siden.

'vi andre'.)) Dig og dine...
De tv jeg har set var i Fields, Rosengårdscentret
og div. tv-forhandlere rundt omkring.

> Hvilket jeg gjorde for 3 år siden og har stadigvæk et tv der sparker
> røv på dit gamle B&O skrammel.

Mit tv kan vise et billede via antennesignal
som er mere naturtro end dit gamle skrammel.
For 3 år er LANG tid med så ny teknik.
Sådan er dêt.

Men Kludder, du forsøger dig jo igen og igen,
nu under dække af et amputeret navn, nøjagtig
som dit liv, dine holdninger og min spild af tid.

Fra : Klaus D. Mikkelse

Dato : 26-02-10 06:23

">>Eque<<" skriver:

> Og nu ligger du ligefrem ned og tikker og ber' )
> Tro mig Kludder, jeg skrev min mening om dên sag
> for snart et par måneder siden. Husker ikke indholdet
> 100% ordret, men det var noget med du spilder min tid.

Og alligevel svarer du når du kan se mine indlæg, fordi jeg omgår dit
filter.

Hvor klog er du så?

Fremover kommer mine indlæg kun med rigtigt navn. Så må du så se om du
tør svare på dem, eller om du føler dig så "tøsesur" at jeg bliver i
filtret.

> Det du i et forsøg på 'come back' kalder 'bevis'
> var blot udskift af batteri mv., som jeg gerne
> gentager ikke er 'fejl', blot alm. sliddele.

Motor der behøves vidundermiddel for at virke osv osv. Udsættere på
underlige tidspunkter. Jammen du har selv leveret skytset. Enten ved
du ikke hvad mint condition er, ellers har du bare en våd drøm om din
gamle Sierra.

> Jo.

Dream om.

> Det hedder "Et tv-apparat" og ikke "En tv-apparat".

Lige netop, hvorfor kalder du det så for "den"?

> Kan blot tilføje, at googler du "for øvrigt", så gir' det
> væsentlig færre hits end "i øvrigt"....

No shit?

> Misundelsen !
> Dên som har fået dig ned på knæ og be'.
> Dên som holder dig ved tasterne

Næh, du er jo så misundelig at du bliver nødt til at filtrere mig væk.
Tøsedreng!

> Det handler ikke om penge.

Det handler om økoomisk frihed til at kunne gøre som man vil.

> Det handler om kvalitet, om kram, om design mv.

Hvilket man kan købe for penge.

> Disse kvaliteter gøres ikke op i penge, men om
> at færdes i 'miljøet' til dagligt som en helt naturlig ting.
> At godset så holder og holder sig GODT er dêt som
> nager dig.

Nej, jeg kunne købe mig en 74'er Golf, den kan holde lige så længe som
din skrammel Sierra.

> Du må nøjes med et billigt skrammel flad-tv
> som ikke formår at gengive et alm. antennesignal
> på forsvarlig vis.

ROFL. Bliv i dine drømme.

> Aner ikke hvad du kører rundt i,
> men de er helt sikkert et ordinært produkt uden
> kvalitet til at være noget særligt.

Ganske almindeligt køretøj, der kører lækkert og sikkert.

> Min 'spand' får folk til at vende hoveder
> det gør din blikspand næppe, uanset hvilke
> aluhjul eller vinterdæk...du smider på skidtet.

Korekt, de kigger efter dig - og griner.

> Det kan så diskuteres.

Nej

> FORD som mærke er jo iflg. seneste SBI i toppen.

Er det emd Sierra fra 1986?
Nej vel

> Du kører mig bekendt ikke rundt i noget som er fra 1986 ??
> Så hvad er der at sammenligne direkte ?
> Kom med dit skrammel og lad os sammenligne
> efter ca. 500.000 km. og små 24 år

Der har den stadigvæk køreegenskaber og sikkerhed der banker din gamle
lorte sierra helt ud på roemarkerne, hvor den hører til.

> Jeg kan købe en ny bil hvornår det skal være.

Fnis

> Kan lægge en udbetaling efter bankens ønske

Se du har ikke økonomisk frihed til en god bil, du bliver nødt til at
låne.

> Jo.

Nej, mint condition er som da den forlod fabrikken. Det er din spand
ikke i.

> 'vi andre'.)) Dig og dine...

Ja

> De tv jeg har set var i Fields, Rosengårdscentret
> og div. tv-forhandlere rundt omkring.

Du har fået det at vide mange gange, besøg nogle ordentlige butikker,
så du kan se hvad flade kan.

> Mit tv kan vise et billede via antennesignal
> som er mere naturtro end dit gamle skrammel.

Næh.

> For 3 år er LANG tid med så ny teknik.
> Sådan er dêt.

Korrekt, meget lang tid.

Men ike så lang tid som 15 år på både bil og flasketv.

> Men Kludder, du forsøger dig jo igen og igen,
> nu under dække af et amputeret navn, nøjagtig
> som dit liv, dine holdninger og min spild af tid.

Du fortsætter jo selv med dine latterlige argumenter.

Men som sædvanlig er du en tøserøv og tør ikke tage mig ud af filtret,
for du ved jo at jeg kan tilbagevise dine latterligheder, så det er jo
bedst at du ikke ser mine indlæg. Altså ude af øje- ude af sind.

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 26-02-10 02:19

On 25 Feb., 23:08, "Klaus D. Mikkelse"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.de> wrote:

> (Sierra) eller et gammelt lortetv (15+ år gammelt B&O)til at stå i

Du kan roligt skrive 20+ år (23+ helt nøjagtigt).

--
http://www.saabklub.dk/
FUGM™ – The Trademark of World Class Incompetence.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-02-10 16:22

"Henrik B." skriver:

> Du kan roligt skrive 20+ år (23+ helt nøjagtigt).

Jeg kan skrive lidt af hvert, for manden tør jo ikke svare på mine
indlæg.

Klaus

Fra : Volger Garfield

Dato : 26-02-10 22:57

Det er jo helt Fronken-agtigt...

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-10 08:50

> Det er jo helt Fronken-agtigt...

Hehe..og jeg kan stadig få Kludder til at blive ved
med at lide, thi nu sidder han og mener jeg
ikke TØR svare på hans indlæg..

- alle i gruppen ved jeg har brugt, nærmest,
år på at debattere med ham, så hans indlæg
dêr er igen et bevis på hans diffusitet osv.

Så på et tidspunkt måtte den holde op
da det nærmede sig en verbal perversitet at blive
ved med at fodre ham og pleje hans interesser.

Kludder var bare for nem at få
'slået ned' når hans indlæg blev for
luftige, 'smarte' og intetsigende og
det var lidt trivielt i længden.

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-02-10 11:42

On Sat, 27 Feb 2010 08:49:31 +0100, ">>Eque<<" <-> wrote:

> [...]
>
>Så på et tidspunkt måtte den holde op
>da det nærmede sig en verbal perversitet at blive
>ved med at fodre ham og pleje hans interesser.

Det var også helt Fronken-agtigt...

Volger

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-10 18:38

">>Eque<<" skriver:

> Hehe..og jeg kan stadig få Kludder til at blive ved
> med at lide, thi nu sidder han og mener jeg
> ikke TØR svare på hans indlæg..

Hvad skulle grunden til filteret ellers være?

Klaus