Servopumpe
Fra : Martin Bak

Dato : 20-02-10 17:32

Servopumpen er gået på Mazdaen. Den lyder som en blikspand fyldt med rustne
søm der bliver rørt rundt i. Lyden er dog det eneste generende ved det so
far, men problemet er kommet ret hurtigt, så mon ikke den snart helt opgiver
ævred.

Jeg skal jo skifte den, så. Men det lader ikke til at være helt ligetil at
finde ud af hvad sådan en koster som ny.

Thansen har åbenbart ikke nogen til min bil, men til en anden 626'er, hvor
prisen er opgivet til små 2300 kr. Er det niveauet jeg skal forvente? Dvs.
sikkert en del mere hvis jeg handler med Mekonomen, f.eks.

Et firma der kalder sig motorlageret.dk har en brugt (også til en anden
model end min) som de vil sælge for 350 kr. Det synes jeg er meget billigt.

Der er tilsyneladende masser på lager hos huggerne rundt omkring, men der er
jo ikke angivet priser på dataophug.dk

Er der nogen her der har erfaring med pris og kvalitet af brugte
servopumper? De er vel næppe renoverede.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 20-02-10 17:33

> [...]
>
> Er der nogen her der har erfaring med pris og kvalitet af brugte
> servopumper? De er vel næppe renoverede.

Hov glemte lige: 626 2,0i GV 1992

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Volvosnak.dk

Dato : 20-02-10 22:34

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Hov glemte lige: 626 2,0i GV 1992

Prøv at søge på http://www.bildelsbasen.se så får du hurtigt et overblik
over priser og varianter.

Mvh Peter

Fra : Sørensen

Dato : 20-02-10 19:23

"Martin Bak" > skrev ...
> Servopumpen er gået på Mazdaen. Den lyder som en blikspand
> fyldt med rustne søm der bliver rørt rundt i. Lyden er dog det
> eneste generende ved det so far,

Du har tjekket at der er vædske på , det lamer en del når den
er ved at løbe tør

vh.
Sørensen

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-02-10 19:25

On Sat, 20 Feb 2010 17:31:47 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>far, men problemet er kommet ret hurtigt, så mon ikke den snart helt opgiver

Skal den ikke lyde sådan - lidt ligesom en Simca 1100 ? )
Nå - helt ærligt, prøv huggerne rundt omkring. Det er ikke sikkert de
har stumpen her og nu - men bilens alder og popularitet taget i
betragtning burde der dukke en op.
Ellers er der jo kun den dyre løsning - og en 17-18 år gammel bil er
vel ikke lige det man sætter et hav af nye stumper i.