Pige elsker sex
Fra : Pige

Dato : 20-02-10 14:30

Fra : Stig Johansen

Dato : 20-02-10 23:01

Pige wrote:

Og det er selvfølgelig malware der ligger bag.
En upload til virustotal viser, at kun 9 af 40 produkter finder den p.t., så
pas på med at kigge.

Stig Johansen

Fra : Rune Jensen

Dato : 21-02-10 00:04

Den 20-02-2010 23:01, Stig Johansen skrev:
> Pige wrote:
>
> Og det er selvfølgelig malware der ligger bag.
> En upload til virustotal viser, at kun 9 af 40 produkter finder den p.t., så
> pas på med at kigge.

Så vidt jeg kan se, har den ikke været postet i HTML-gruppen endnu. Men
jeg har fundet den i fritid.hus-have, og den er indrapporteret som spam.

Jeg vil se, om jeg kan rapportere profilen også. Det er både danske og
udenlandske grupper, men sandsynligvis samme indhold.

MVH
Rune Jensen

Fra : Birger Sørensen

Dato : 21-02-10 02:14

Rune Jensen skrev den 21-02-2010:

> [...]
>
> Jeg vil se, om jeg kan rapportere profilen også. Det er både danske og
> udenlandske grupper, men sandsynligvis samme indhold.

Findes også i dk.teknik.elektronik

Birger

http://bbsorensen.dk