Kan man 'teste' for svg (object) ?
Fra : Stig Johansen

Dato : 20-02-10 03:21

Hej.

Jeg har denne her:
<http://w-o-p-r.dk/global.temperatures/uah.temp.asp>
hvor data bliver vist som svg i et <object>.

Nu slog det mig, at IE jo ikke ønker at understøtte SVG, så jeg vil gætte på
man blot får en blank side.

Kan man på en eller anden måde få vist noget a la:
"Din browser understøtter desværre ikke SVG"

Jeg synes jeg har set noget lignende med flash, men er ikke sikker på det er
det samme.

Stig Johansen

Fra : Rune Jensen

Dato : 21-02-10 01:27

Den 20-02-2010 03:20, Stig Johansen skrev:

> [...]
> man blot får en blank side.
>
> Kan man på en eller anden måde få vist noget a la:
> "Din browser understøtter desværre ikke SVG"

Jeg ved godt, hvad du tænker på, men har ikke kunnet finde det direkte.

Kan dette være til hjælp?

http://benjamin.smedbergs.us/blog/2008-12-22/using-svg-on-the-web/

MVH
Rune Jensen

Fra : Stig Johansen

Dato : 21-02-10 03:38

Rune Jensen wrote:

> Jeg ved godt, hvad du tænker på, men har ikke kunnet finde det direkte.
>
> Kan dette være til hjælp?

Jeg fandt noget tilsvarende, og det ser ud som om man bare skriver beskeden
inden i <object> tagget.

Jeg har ikke brugt <object> før, så jeg ved ikke om det er 'simple as that',
men nu har skrevet noget der.

Dog bevirker det, at hvis jeg siger nej til ActiveX i min IE6, så står den
af i en sky af hæstepærer.

Stig Johansen