Vedr. køb af bil
Fra : ADL

Dato : 19-02-10 10:15

Jeg har den 14. Januar 2010 bestilt en ny bil hos SMC Biler Aalborg

Ved bestilling, og udfærdigelse af Slutseddel på bilen, får jeg afvide at
bilen vil blive leveret mellem uge 16-20
Men at jeg væl få den nøjagtige dato den følgende Mandag (den 18. Januar
2010)

Den 15. Januar 2010
Får jeg en mail fra Sælgerne men en pris på nogle fælge
som jeg havde spurgt til, som jeg takker nej til.

Den 18. Januar 2010
Mandagen går, men ingen svar fra sælger med en
leveringsdato.

Den 22. Januar 2010
Ringer jeg så til SMC biler, og beder om at snakke med
sælger, men han sidder med kunder, damen i receptionen får mit nummer
og lover hun nok skal få ham til at ringe
til mig når han er ledig. Det sker desværre så bare ikke.

Den 27. Januar 2010
Skriver jeg så igen en mail til. sælger, om han kan
oplyse mig leveringsdatoen, plus at jeg har fundet de fælger som jeg
gerne vil have på bilen, (på det tidspunkt har jeg så sat min mail op til at
bede om leveringsrapport) får en leveringsrapport, inden for 10
minutter på min mail er blevet åbnet at sælger,

Den 1. Februar 2010
Mandag igen, stadig intet svar fra sælger, jeg kører så
en tur ud til SMC biler, for at snakke med sælgeren, han sidder sjovt nok
med kunder Et sted i huset, jeg venter tålmodig en halv
time, uden held, forsøger mig med en anden sælger, om han kan se hvornår den
bil vi har bestilt kan leveres, men han kan ikke se de aftaler som
en anden sælger har gang i.

Den 4. Februar 2010
Skriver jeg så endnu en mail , og at bilen bare skal
leveres med standardfælge, da jeg er godt tvær over jeg intet hører, og ikke
gider have de skal skaffe mig alufælge, med den
behandling man får. Denne mail bliver igen åbnet inden for
ganske kort tid, men ak nej, intet svar

Den 5. Februar 2010
Forsøger jeg mig igen med at ringe derud, sælger sidder
med kunder, og receptionisten, lover endnu engang, at hun vil få sælger
til at ringe til mig, så snart han er ledig, men selvfølgelig sker det
ikke!!!

Den 15. Februar 2010,
Beder jeg endnu engang på mail at få en leveringsdato,
den bliver modtaget, men ingen svar, ligeledes forsøger jeg mig med at
ringe, Men sælger har fri denne dag.

Den 17. Februar 2010
Skriver jeg så en mail til Sælgerens Chef hos SMC
biler. Den har jeg så heller ingen respons fået på.

Nu er mit spørgsmål så, kan jeg i god tro annuller handlen uden der risiker
at komme en regning fra SMC biler, på 10% af salgsprisen?

Mvh. ADL