Sange til dagens anledning
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-02-10 11:56

Har vi nogle jordskælvs-sange ? - eller nogle der ligner lidt.
http://vejret.tv2.dk/article.php/id-28695950.html

Fut i fejemøjet
www.youtube.com/watch?v=1O0XAo31f64&translated=1

Bom bom
http://www.youtube.com/watch?v=IilXVjX19Js&feature=related

Under det sidste "store" jordskælv 4/12-1997, som mærkedes klart her,
klirrede og raslede det i hele huset. Det var dog ikke værre end jeg troede
min radio var røget over der på P3.

Hilsen Åge (fra jordskælvszonen i NordvestJylland)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-10 11:58

Åge Halldorsson skrev:

>Har vi nogle jordskælvs-sange ? - eller nogle der ligner lidt.

Dejlig er jorden.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-02-10 12:14

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Dejlig er jorden.

> Ivan V. Klattrup

Øhhh nå! - Altså den her ??? http://www.youtube.com/watch?v=BF9QETcSMaQ

Jeg synes jo altså så den her er mere sigende. "Rabaldertstræde"
http://www.youtube.com/watch?v=BF9QETcSMaQ

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-02-10 12:15

meddelelsen news:4b7fc3e6$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Øhhh nå! - Altså den her ??? http://www.youtube.com/watch?v=BF9QETcSMaQ

Korrekt link:
http://www.youtube.com/watch?v=WaX0_Qtwv6M

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-10 12:48

Åge Halldorsson skrev:

>Jeg synes jo altså så den her er mere sigende. "Rabaldertstræde"

Her hvor jeg er, er http://www.youtube.com/watch?v=eZGWQauQOAQ mere
relevant.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-02-10 12:36

On 20-02-2010 11:55, Åge Halldorsson wrote:
> Har vi nogle jordskælvs-sange ? - eller nogle der ligner lidt.

Nancy Sinatra "Bang Bang". Der er noget uhyggeligt over hendes version.

http://www.youtube.com/watch?v=YZoQ_E8GHsk&feature=related

> Det var dog ikke værre end jeg
> troede min radio var røget over der på P3.

Der er aldrig noget der er galt, uden at det er godt for noget.

Henning.

--
----------
Take time to laugh - it's the music of the soul.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-02-10 12:45

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nancy Sinatra "Bang Bang". Der er noget uhyggeligt over hendes version.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YZoQ_E8GHsk&feature=related

Bang a boomerang
http://www.youtube.com/watch?v=1pS3fndEKyE&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-02-10 13:10

Ã…ge Halldorsson skrev:

> Har vi nogle jordskælvs-sange ?

Der kommer nok en støttesang til de jyske jordskælvsofre.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-02-10 13:17

On 20-02-2010 13:10, Peter Brandt Nielsen wrote:
> Der kommer nok en støttesang til de jyske jordskælvsofre.

Du mener at ofret skal have en radio, der ikke kan modtage P3?

Henning.

--
----------

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-10 15:04

Peter Brandt Nielsen skrev:

>Der kommer nok en støttesang til de jyske jordskælvsofre.

er det nok, et stort anlagt tvshow med masser af heavy rock til støtte for
dem er da en nødvendighed.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 20-02-10 15:48

meddelelse news:4b7fbfb0$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Har vi nogle jordskælvs-sange ? - eller nogle der ligner lidt.

Her Åge: Tættere kan vi vist ikke komme på det.

CAROLE KING (Live) - I Feel The Earth Move
http://www.youtube.com/watch?v=hoHuxpa4h48

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : J.Madsen

Dato : 20-02-10 17:35

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> troede min radio var røget over der på P3.
>

> Hilsen Åge (fra jordskælvszonen i NordvestJylland)
You shook me all night long:
http://www.youtube.com/watch?v=Bomv-6CJSfM

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-02-10 10:24

Efter det forfærdelige jordskælv, er her et par 1967'ere, du kan trøste
dig på:

Manuela: "Morgen kommt der Tag"

http://www.youtube.com/watch?v=Vf2mrdgRHOs

Og så den evig sande:

Louis Armstrong: "What a wonderful world"

http://www.youtube.com/watch?v=Qcqg05HLBLM

Henning.
--
----------

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-02-10 17:12

> [...]
> troede min radio var røget over der på P3.
>

> Hilsen Åge (fra jordskælvszonen i NordvestJylland)

Hej Åge

Kan du ikke bare sætte din brede rumpe lidt mere forsigtigt...

Så vi undgår de rystelser )))

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-02-10 17:18

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke bare sætte din brede rumpe lidt mere forsigtigt...
>
> Så vi undgår de rystelser )))
>
> M.V.H.....Benny..

øhhh... g n æ k

Hilsen Åge