"Polske sejl"
Fra : Torben Pd 57 Sirius

Dato : 20-02-10 03:57

Hej NG

Er der nogen af jeg der har en længere erfaring med sejl, fra FX Zar
sails eller Christian Rasmussen.

Jeg tænker på:

- Form, lever de op til målene
- Holder de formen,
- Syninger etc holder de
- Garantien er den noget værd.

Jeg er ikke kapsejler, så om jeg kan hive den sidste konb ud af sejlet
er ikke så væsentligt, det væsentlige er holdbarheden, da jeg ikke
lige står og har råd til at investere i nye sejl hvert andet eller
tredie år.

Det drejer sig om en Ha fog og et storsejl med gennemgående sejl pinde
til en Pokaris Drabant

Med venlig hilsen
Toben
Pd 57 Sirius

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 21-02-10 13:07

Prøv her.http://www.segelhuset.com/
For to år siden fik jeg leveret en 32 m2.
rullegenua i laminatdug,Bainbridge CL60P. Bi-radial, den blev syet efter
mine egne specifikationer til fuld tilfredshed. Pris 13K. 2års garanti.
Hans.

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 21-02-10 18:17

Form: Ja, bedre end de danske sejl jeg har købt.

Holdbarhed: Har ikke nogte med 'polen' at gøre. Det er noget dugen afgører
og de syr alle i de samme duge som danske sejllofter. Jeg har fået mit
storsejl syet i polen i PD laminat.

Syninger: Det ser pænt ud. Pænere end dem jeg har fået syet i DK. Både mit
nuværende storsejl (gennem Christian) og min tidligere genua fra Boding

Garanti: Det ved jeg ikke. Har ikke haft behov.

Er netop ved at bestille en ny genua. Også fra Polen.

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
Position: http://www.maximalt.dk/dkfritidsejlads.htm