Gulvvarme?
Fra : Klaus

Dato : 19-02-10 23:07

Jeg skal til at lave nyt køkken og gulvvarme skal være opvarmning.
Gulvet er 24 kvm. og jeg regner med at skulle bruge 80 meter
gulvvarmerør. Jeg kan se at de fleste bruger pex-rør, men hvor tykt skal
det være - 15, 20 eller 22mm?

Gulvvarme-røret skal støbes ind i 12 cm. beton, men er det tilstrækkelig
tykt lag beton? Det armeres med rio-net (150X150 6mm).

vh. Klaus

Fra : Preben

Dato : 20-02-10 00:03

Den 19.02.2010 kl. 23:07 skrev Klaus <ke@aigis.dk>:

> [...]
>
> Gulvvarme-røret skal støbes ind i 12 cm. beton, men er det tilstrækkelig
> tykt lag beton? Det armeres med rio-net (150X150 6mm).

Du kan få mere info her:
http://www.uponor.dk/templates/Page.aspx?id=1876
--
mvh/Preben