KPK vindue udstilling nær ved københavn
Fra : Steen

Dato : 19-02-10 12:17

Hej,

Er der nogen der kender til et byggemarked eller lignende hvor jeg kan
se en udstilling af KPK vinduer? Det eneste jeg har kunne finde er i
Roskilde og de er lukket i weekenden. Jeg vil gerne se på det i løbet
af weekenden.

Nogen der har erfaringer med KPK?

På forhånd tak for hjælpen.

Steen

Fra : prebenkaas

Dato : 19-02-10 22:02

On Fri, 19 Feb 2010 11:17:24 -0800 (PST), Steen <steenge@gmail.com>
wrote:

> [...]
>se en udstilling af KPK vinduer? Det eneste jeg har kunne finde er i
>Roskilde og de er lukket i weekenden. Jeg vil gerne se på det i løbet

Vi fik hele huset forsynet med nye vinduer med sprosser fra KPK for
ca. 1½ år siden.
Super kvalitet og en fantastisk god service.
Reklamerede over en lille fejl i glasset på ét vindue og dagen efter
synede en servicemand vinduet.
Indenfor 2 uger blev et nyt vindue monteret.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-10 00:00

Hej
Vi fik alle vinduer skiftet til KPK for knap ti år siden.
Levering til aftalte tid og pris, og jeg glæder mig stadig over kvaliteten.

Vi købte sprossevinduer og vi blev anbefalet at få monteret glaslisterne med
skruer fremfor fæstnet med søm. Søm kan give grimme ruststriber på
glaslisterne.

Hilsen
Karsten

Fra : Erik Olsen

Dato : 20-02-10 11:08

Karsten Skov wrote:

> Vi købte sprossevinduer og vi blev anbefalet at få monteret
> glaslisterne med skruer fremfor fæstnet med søm. Søm kan give grimme
> ruststriber på glaslisterne.

Der findes udmærkede rustfaste ringede søm til formålet.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Kirsten Jensen

Dato : 20-02-10 04:18

On 19 Feb., 20:17, Steen <stee...@gmail.com> wrote:
> [...]
> se en udstilling af KPK vinduer? Det eneste jeg har kunne finde er i
> Roskilde og de er lukket i weekenden. Jeg vil gerne se på det i løbet

Hej Steen

vi har både vinduer og døre fra KPK - absolut intet at klage over.
Dørene er mere end 10 gl. og de ser næsten ud som nye bortset fra der
hvor
hunden har skrabet.

hilsen

Kirsten