Et naturligt hul bag i...
Fra : Dak

Dato : 19-02-10 19:30

må da da være i en aygo. Skal prøve at se om jeg kan installere
trailerstik på den selv men ved ikke lige hvor jeg skal finde hullet så
jeg kan komme ind til hovedåren af ledninger. Og her regner jeg med at
ledningerne er indeni kabinen og ikke udenfor.

SÅ nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan finde eller evt. starte med
at lede? Er jo lidt koldt og fugtigt så kan ikke bruge for meget tid før
jeg nok opgiver. Og med en gravid kæreste som ikke vil cykle mere så kan
i nok se at tiden er vital.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Henning P.

Dato : 20-02-10 00:36

Må der overhovedet være trailer efter en AYGO?
Mener det har været oppe og vende før, herinde.

Fra : oz3bto

Dato : 20-02-10 01:21

"Henning P." <Get@Grip.now> skrev i en meddelelse
> Må der overhovedet være trailer efter en AYGO?
> Mener det har været oppe og vende før, herinde.

Uanset om man må eller ej så må man ihvertfald smide et cykelstativ bag på
den med en dertilhørende lygtebom

Vi lavede tricket på en kadett et rigtig hjemmelavet cykelstativ ..
Lyset til bommen snuppede vi fra baglygterne .. langt det nemmeste

Fra : Henning P.

Dato : 20-02-10 01:34

Ja men hvis den ikke må køre med trailer, så må du sikkert heller ikke
montere en træk-krog.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-02-10 01:40

Henning P. wrote:
> Ja men hvis den ikke må køre med trailer, så må du sikkert heller ikke
> montere en træk-krog.

Man må da gerne have en trækkrog monteret uden at den er til synsfri
sammenkobling.

--
- Frank

Fra : Armand

Dato : 20-02-10 03:00

Henning P. skrev:
> Ja men hvis den ikke må køre med trailer, så må du sikkert heller ikke
> montere en træk-krog.

Jo da!
Skiboks, tagbøjle eller trækkrog er ét fedt; men den kan ikke synes til
synsfri sammenkobling og er derfor ikke en bønne værd, andet end som
bærer af et cykelstativ!

--
Armand.

Fra : Dak

Dato : 20-02-10 08:38

> Jo da!
> Skiboks, tagbøjle eller trækkrog er ét fedt; men den kan ikke synes til
> synsfri sammenkobling og er derfor ikke en bønne værd, andet end som
> bærer af et cykelstativ!

Ja da. men nu hvor jeg skal finde den så kan jeg ikke finde et eneste
ordentlig billede af den. Men den ligner en alm. trækkrog men kan kun
klare ca. 40kg

Jeg valget dog denne løsning med usynlig lys osv. når stængerne er taget
af. Men skal som sagt havde monteret trailerstik lys til nummerplade
holderen

http://www.towequipe.co.uk/products/350041-toyota-aygo--citreon-c1--peugeot-107-car-cycle-carrier.html

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Bjørn J.

Dato : 20-02-10 10:44

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> http://www.towequipe.co.uk/products/350041-toyota-aygo--citreon-c1--peugeot-107-car-cycle-carrier.html

Du kunne evt. kontakte dem her i Kolding, Danmark:

http://www.da-gdw.dk/?id=11835&item=23967429&man=CITROEN&model=C1&startYear=Alle&endYear=

mvh/Bjørn J.

Fra : Bjørn J.

Dato : 20-02-10 10:52

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Men skal som sagt havde monteret trailerstik lys til nummerplade holderen

Det kan vi også klare i Danmark, Kolding:

http://www.da-gdw.dk/shop/assembly/assembly/8001-00001.pdf

mvh/Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-10 10:30

"Henning P." <Get@Grip.now> wrote in message
> Ja men hvis den ikke må køre med trailer, så må du sikkert heller ikke
> montere en træk-krog.

Mindes der kan være svejset en ekstra tap lige bag ved kuglen så en trailer
ikke kan monteres men et cykel stativ kan

Kasper

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 21-02-10 08:43

Den 20-02-2010 10:29, Kasper skrev:

> "Henning P." <Get@Grip.now> wrote in message
>

> Mindes der kan være svejset en ekstra tap lige bag ved kuglen så en
> trailer ikke kan monteres men et cykel stativ kan

Ikke alene KAN. SKAL være sikret på denne eller anden måde. Ellers giver
det problemer til syn.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Kent Nielsen

Dato : 21-02-10 13:12

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke alene KAN. SKAL være sikret på denne eller anden måde. Ellers giver
> det problemer til syn.

Korrekt!

Kent Nielsen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 21-02-10 19:50

Den 21-02-2010 13:11, Kent Nielsen skrev:
> "Ib Jakobsen"<senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Korrekt!

Ahr, kom nu. Det er i mod gruppen tradition med et så kort svar. Og så
oven i købet give en ret. Det må da kunne betvivles en smule.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Jensen

Dato : 20-02-10 11:34

On Fri, 19 Feb 2010 19:30:16 +0100, Dak <dak_n@hotmail.com> wrote:

> [...]
>jeg kan komme ind til hovedåren af ledninger. Og her regner jeg med at
>ledningerne er indeni kabinen og ikke udenfor.

Altså, med tanke på dine historier fra dine to foregående biler, så skulle
du måske holde nallerne fra el-systemet i en moderne bil...

--
Thomas

Fra : Bjørn J.

Dato : 20-02-10 11:43

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Altså, med tanke på dine historier fra dine to foregående biler, så skulle
> du måske holde nallerne fra el-systemet i en moderne bil...

Njaee....kan han ikke hitte ud af det, så kan han vel blot køre til sælger
og få dem til at montere det......

mvh/Bjørn J.

Fra : Martin [6000]

Dato : 20-02-10 17:36

> Du kunne evt. kontakte dem her i Kolding, Danmark:

De handler ikke med private, men henviser til forhandler af bilen.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."