Det var så den vinterferie
Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-02-10 17:27

Mandag morgen var jeg noget overrasket - det gik i fredags-tid. Fedt
nok, så i eftermiddag fiser jeg bare igennem? Naaah - Vejdirektoratet
havde lavet en "havari-maskine" ved Jyllingevejs-afkørslen, heldigvis
var Ring 3 ikke overbefærdet, så det gik fint.
Tirsdag igen flyvende nordpå og havari ved Jyllingevej på vejen hjem,
så Ring 3 fik endnu et besøg.
Onsdag fløj jeg frem og tilbage - VD's havarimaskine ramte ved siden
af, så den ramte kunne køre til Brøndby Stadion og stå og vifte med
armene ude i nødsporet mens resten hamrede forbi
Torsdag morgen gik fint - om eftermiddagen fik VD lidt hjælp i form af
sne, så ting tog lidt tid. Meget tid faktisk
Fredag er så gået i flyvende fart frem og tilbage - faktisk var det et
problem at holde nålen på den rigtige side af diverse grænser hvis man
ikke ville have et puf bagfra )

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-10 17:34

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Fredag er så gået i flyvende fart frem og tilbage - faktisk var det et
> problem at holde nålen på den rigtige side af diverse grænser hvis man

Kan da se du kom hjem i ordelig tid i dag....

Kasper

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-02-10 21:26

On Fri, 19 Feb 2010 17:34:22 +0100, "Kasper" <Tjae> wrote:

>"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> wrote in message
>
>Kan da se du kom hjem i ordelig tid i dag....

Ååh, jo - fik jo hjælp af omgivelserne. Eller rettere - der var ikke
ret mange at slås med om pladserne )

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-10 23:09

> Ååh, jo - fik jo hjælp af omgivelserne. Eller rettere - der var ikke
> ret mange at slås med om pladserne )

:) Derfor du havde så god tid til at informere os omkring det :)