5km snedækket slyngvej
Fra : oz3bto

Dato : 19-02-10 01:48

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33853

Derfor køre man på gode vinterdæk i Norge

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-02-10 05:21

oz3bto skrev:
> http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33853
> Derfor køre man på gode vinterdæk i Norge

Og man kan oven i købet køre med den ene hånd på kameraet.

Men det går da rimelig hurtig når det minut er 5 km.

Fra : oz3bto

Dato : 19-02-10 08:46

> Og man kan oven i købet køre med den ene hånd på kameraet.
>
> Men det går da rimelig hurtig når det minut er 5 km.

Ja det ser jeg også nu .. Det sjove er at på camet er klippet 5½ min og
viser hele turen ned .. Men BG kloipper åbenbart i den

Fra : Brian Lund

Dato : 19-02-10 11:27

oz3bto wrote:
> http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33853
>
> Derfor køre man på gode vinterdæk i Norge

Helt ærligt... Sådan har nogle af de mindre veje set ud her på fyn siden d.
18 december!
(Og det er et engang løwn)

Ok, der er så ikke ret meget hældning på den lille ø, men der er nogle
skarpe sving ind imellem

Brian

Fra : Henning Lund

Dato : 19-02-10 14:12

Brian Lund wrote:

> Helt ærligt... Sådan har nogle af de mindre veje set ud her på
> fyn
> siden d. 18 december!
> (Og det er et engang løwn)

Og de vestlige alper ved Lemvig.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : oz3bto

Dato : 19-02-10 18:25

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> d. 18 december!
> (Og det er et engang løwn)
>
> Ok, der er så ikke ret meget hældning på den lille ø, men der er nogle

De veje vil jeg gerne se .. Så mange sving og et fald på ca 800m det
finder man vist ikke i DK

Fra : Brian Lund

Dato : 20-02-10 07:47

> De veje vil jeg gerne se .. Så mange sving og et fald på ca 800m det
> finder man vist ikke i DK

Nu kan vi jo, som en anden påpeger kun se de første 60 sekunder af videoen,
så en snedækket vej med "så mange sving" kan jeg ihvertfald godt finde her
på øen, angående de 800m's stigning/fald så sagde jeg også at dét nok bliver
svært at finde!

Brian

Fra : oz3bto

Dato : 20-02-10 10:04

> [...]
> videoen, så en snedækket vej med "så mange sving" kan jeg ihvertfald godt
> finde her på øen, angående de 800m's stigning/fald så sagde jeg også at

Har smidt link til klippet i fuld version

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-02-10 03:37

On 19 Feb., 01:48, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33853
>
> Derfor køre man på gode vinterdæk i Norge

Bedre forhold end mange veje i DK når de smider det forbandede salt.

Og så synes jeg godt nok der er dårligt lys på køretøjet.

--
Christian

Fra : Leif

Dato : 19-02-10 13:02

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Bedre forhold end mange veje i DK når de smider det forbandede salt.

Og så synes jeg godt nok der er dårligt lys på køretøjet.

Der er vist ingen tvivl om den værdi, kurvelys vil have her.

/Leif

Fra : thl

Dato : 19-02-10 13:58

> [...]

<Bedre forhold end mange veje i DK når de smider det forbandede salt.

<Og så synes jeg godt nok der er dårligt lys på køretøjet.

Jeg er sikker på at de benyttede kamera har den overvejende del af
skylden for den ringe belysning

mvh
Thorbjørn

Fra : oz3bto

Dato : 19-02-10 18:24

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33853
>
> Derfor køre man på gode vinterdæk i Norge

Så var den i fuld version
http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33882